Panasonic sai valmis lahenduse, mis hoiab juhti ärkvel

Unised juhid on vaat et sama ohtlikud või isegi ohtlikumad kui purjus roolikeerajad. Panasonic ütles, et sai valmis inimese unisust jälgiva tehnoloogia.

See lahendus mitte ainult ei saa aru, kuna inimene silma roolis looja laseb, vaid suudab tuvastada ka esimesi väsimuse märke. Ettevõte lubab, et nende lahendused võimaldavad juhti mugavalt ärkvel hoida.

Juhi jälgimine pole midagi uut. Osa Volvo ja Mercedese mudeleid teevad seda ning annavad juhile märku, kui ta peaks peatuse tegema. Panasonicu tehnoloogia läheb sügavuti, jälgides roolikeeraja silmi, näoilmed ja kehasoojust. Viimast läbi infrapunakaamera. Tehisintellekt kogub kogu info kokku ning otsustab, kas sa oled unine või muutud uniseks.

Panasonic ei täpsustanud, kuidas nad kavatsevad juhti ärkvel hoida. Vaevalt nad pakuvad värsket kohvi. Auto peaks juhti ärkvel hoidma läbi kliimasüsteemi, kuid pole veel teada kuidas täpselt.

Panasonic kavatseb und peatavat süsteemi oktoobrist näidata.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Tesla Model 3 esmamuljed

Tuntud YouTube’i kasutaja Marques Brownlee ehk MKBHD rääkis esimesest kogemusest Tesla Model 3-ga.




Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Walter Röhrl ja Mark Webber proovivad uut Porsche 911 GT2 RS-i

Porsche tuli välja klipiga, mis ilmestab, et värske 911 GT2 RS mudeliga saab nii kiiresti kui ka lõbutsedes.




Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fiat Chrysler Automobiles liigub elektrifitseeritud autode suunas

Fiat Chrysler Automobiles tahab, et vähemalt pooled nende mudelid oleks 2022. aastaks elektrifitseeritud. Tegevjuht Sergio Marchionne ütles, et kõik Maseratid peaksid elektrit kasutama juba 2019. aastal.



Marchionne, kes kavatseb 2019. aasta alguses pensionile minna, ütles, et lähiaja diisliskandaalid mängisid olulist rolli elektrifitseerimises. “Diisli saatuse pärast Euroopas on mingit tüüpi elektri- või ülekande kasutusele võtmine kohustuslik,” arvab tegevjuht.

FCA pole praegu elektriajamitesse ja -ülekannetesse palju raha paigutanud. Põhjuseks tehnoloogia hind ja väike nõudlus. Näiteks ütles Marchionne, et inimesed ei ostaks elektrilist Fiat 500 mudelit, sest FCA kaotas iga müüdud autoga raha.

Suunamuutuse taga on ka mitme Euroopa riigi soov keelata lähitulevikus sisepõlemismootoriga autod. Norra soovib seda teha 2025, Suurbritannia ja Prantsusmaa 2040.

Tegevjuht rääkis, et ülejärgmisest aastast alates on kõik Maseratid elektrifitseeritud.

Märksõnad: autouudised
FCA
Jaga:

Video: miks maksab Ferrari F40 1,1 miljonit eurot?

Samal aastal kui kuulutasime end uuesti vabaks valmis Itaalias üks imeline auto - Ferrari F40. Doug DeMuro räägib, miks see auto on nii oluline ja ka kallis.

Märksõnad: autouudised
Jaga: