DS’i tegevjuht laseb edasimüüjaid koolitada

DS Automobiles’i tegevjuht Yves Bonnefont teab, et luksusbrändi pole võimalik nipsust luua. PSA Gruppi kuuluva tootja juht tahab raputada kohmakuse praeguste edasimüüjate õlgadelt ning hakata müüma autosid suuremas koguses.

“Meil on liiga suur edasimüüjate võrgustik,” ütles Bonnefont Automotive Newsile. “Mullu müüsime Euroopas 65 000 autot, seega meil pole vaja võrgustikku, mis on mõeldud miljoni auto müümiseks.”

Hetkel on DS’i mudelid müügil Citroëni esindustes. See on ka arusaadav, sest kuni 2014. aastani ei olnud DS eraldiseisev mark, vaid osa Citroëninst. Nüüd aga on lood teised. Bonnefontile teeb muret, et müügimehi on koolitatud vaid Citroëne müüma. “Nad ei DS toodete ja ostjatega kursis.

Tegevjuht kavatseb luua DS’i jaoks eraldi ruumid Citroëni salongides ning lisaks veel täiesti omad esindused. Peale selle tahab ta saata müügimehed kolmepäevalisele koolitusele, kus neile tehakse selgeks, kuhu DS kavatseb edasi liikuda ning millised on nende praegused ja tulevased autod.

DS’i esimene nullist ehitatud auto DS 7 Crossback linnamaastur jõuab esindustesse selle aasta lõpus.

Märksõnad: autouudised
PSA
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Nissan ehitab hiinlaste jaoks uue, üliodava elektriauto

Nissanil on uue põlvkonna Leafi turule toomisega veidi liiga kaua läinud ning vahepeal on oma edu elektriautode valdkonnas teistele maha mängitud. Uus Leaf peaks tulema aga juba septembris ning lisaks teatas Nissan, et Hiina turul positsiooni parandamiseks viiakse sealsele turule täiesti uus ja seekord juba tõeliselt odav elektriauto. 

Kui Nissan Leafi, Tesla Model 3-e ja Opel Ampera-e hinnad algavad kõik umbes 30 000 eurost, siis Hiina jaoks on Nissanil midagi täiesti uut plaanis. Hiinlastele suunatud elektriauto ehitatakse väiksema sissetulekuga piirkodades kasutatavale põhjale, kuhu on muuhulgas rajatud ka Nissan Kwid. Tegu on platvormiga, mis on oma disainilt võimalikult lihtne ja odav, loobudes samas mitmetest luksusfunktsioonidest. 

Nissani uus elektriauto tuleb ka väga konkreetselt linnaauto kujul. See tähendab võrdlemisi väikest sõiduulatust, suure tõenäosusega vähem kui 150 km. 

Kõige kõige selle juures hakkab silma aga auto hind. Esialgsete plaanide kohaselt peaks see olema umbes 90 000 RMB (umbes 12 000 eurot). Koos akutootmise odavnemisega loodetakse masina hind mingil hetkel veelgi alandada. Kui sinna juurde panna veel Hiinas kehtivad erinevad elektriautodele kehtivad maksu- ja liiklemissoodustused, võib masin vägagi populaarseks kujuneda. Masin peaks valmima ja Hiinas müüki tulema juba järgmisel aastal. 

Märksõnad: autouudised
kwid renault hiina elektriauto
Jaga:

Audi võtab üle Abt Schaeffler Formula E meeskonna

Audi on juba algusest peale elektrivormelite sarja Formula E-ga seotud olnud. Audil oli ka Abti näol meeskond, mida aktiivselt sponsoreeriti ja kuhu aeg-ajalt oma tarkust jagati. Nüüd on asjad arenenud aga nii kaugele, et Audi plaanib lähiaastatel oma elektriautode valikut suurendada ning koos sellega tahetakse ka oma brändi senisest enam esile tuua. 

Kui varasemalt kandis kõne all olev meeksond nime Abt Schaeffler Audi Sport, siis nüüd muutub meeskond Audi ametlikuks tehasemeeskonnaks ning võtab sellega ka nime Audi Sport Abt Schaeffler. Nimi annab ka aimu, et Schaeffler jätkab meeskonnaga jõuallikate tarnimisel senist edukat koostööd. 

Audi juhatuse liikme sõnul on Audi viimaste kuude jooksul üha tihedamalt Formula E tegemistega kaasa mõelnud ning koos suureneva rõhuasetusega elektriautodele on igati mõistlik asuda elektriliste vormelitega ka võidu sõitma. 

Formula E elektrivormelite sari meelitab võistlema üha enam suuri autotootjaid. Rohkemal või vähemal määral on sarjaga seotud Jaguar, Renault, Faraday Future ning järgmisest aastast ka BMW. Ka Mercedes-Benz on sarjas osalemise vastu huvi näidanud, ehkki tänaseks pole väga konkreetseid samme veel astutud. 

Märksõnad: autouudised
abt schaeffler formula e elektrivormel elektriauto sport
Jaga:

Ka Ferrari võib lõpuks ometi oma linnamaasturi ehitada

Mõned asjad ei lähe lihtsalt Ferrari DNA-ga kokku. Näiteks roosat värvi autod ning linnamaasturid. Vähemalt seni on Ferrari tähtsamad tegelased niimoodi väitnud. Nüüd, kus konkurendid Aston Martin, Lamborghini ja Porsche endale kõik sportlikku linnamaasturit plaanivad, on ka Ferrarist tulnud signaale, et ehk plaanivad nemadki üha suuremat populaarsust koguvasse segmenti siseneda. 

Brittide Car Magazine andmetel on Ferrari ehitamas crossoverit, mis hetkel kannab koodnime F16X. Neil on isegi olemas mingi visioon, milline F16X välja võiks näha, kuid isegi kui nad on mingile siseinfole ligi pääsenud, siis praeguses etapis võib kõik veel muutuda. 

Car Magazine'i andmete kohaselt hakatakse Ferrari crossoverit valmistama GTC4 Lusso kõrval. Auto peaks tulema alumiiniumist raamiga, selle peaks puuduma B-piilar ning tagumised uksed võiksid avaneda eestpoolt. Neljarattalise masina kapotil alla paigutatakse väidetavalt bensiini põletav V8, millel võib olla ka hübriidversioon. 

Ferrari crossover peaks väidetavalt saabuma 2021. aastal ning selle hind võiks alata umbes 300 000 eurost. Sinna on aga veel neli aastat aega ning enne ametlikku kinnitust ei tasu liialt palju loota. Samas on hinda vaadates mõistetav, miks Ferrari sellisest masinast huvituda võiks. 

Märksõnad: autouudised
f16x gtc4 lusso suv crossover
Jaga:

Magna tahab Volvo suunamuutust ära kasutada

Volvo otsus elektrifitseerida kõik oma tulevased autod võib tähendada rohkem tööd autotehnoloogia tootjale ja alltöövõtjale Magna International.

Kanada ettevõte on mõnede andmete kohaselt maailmas suuruselt kolmas autotehnoloogia tootja. Magna varustab hetkel Volvot elektrifitseeritud tagasilla ülekandega eRAD. Seda kasutavad Volvo V60 ja S60 pistikhübriid mudelid ning seda juba 2012. aastast.

Magna Austria haru, mis vastutas selle ülekande välja töötamise eest, sai aprillikuus Volvolt auhinna, millega tuuakse elektrifitseeritud ülekande suurepärasus välja.

Volvo teatas möödunud nädala keskpaigas, et alates 2019. aastast hakkavad kõik nende uued mudelid kasutama mingil moel elektrienergiat. Kõik autod ei tule puhtaverelised elektriautod, enamus on hübriidid. Küll aga saab iga masin elektriajami ning seda võimalust tahabki Magna ära kasutada.

Märksõnad: autouudised
Jaga: