Maserati esitles uuendatud GranTurismot

Uuendatud GranTurismo on senisest aerodünaamilisem, elegantsem ja kiirem.

2018. mudeliaasta GranTurismo esmaesitlus toimus New Yorgi börsihoone ees, kus lisaks värskele GranTurismo MC-le (Maserati Corse) pandi publikule imetlemiseks välja kogu Maserati praegune mudelivalik ning ka kuulus võidusõiduauto: sinine Maserati Tipo 151 – üks kolmest sellisest autost üldse – mis osales 1962-l aastal Le Mans'i ööpäevasõidul.

2018. mudeliaasta GranTurismo: esinduslik nii seest kui ka väljast
GranTurismo on viimane Maserati, mille disainis Pininfarina ning alates oma 2007. aasta esmaesitlusest on see muutunud üheks läbi aegade legendaarsemaks GT-ks. Seda neljakohalist kupeed peetakse Maserati kire, tehnoloogiate ja oskuste parimaks väljenduseks ning see on tänu oma ajatule kujustusele ning mugavale salongile superautode seas endiselt unikaalne.

Tänaseks on Maserati Modenas tootnud üle 37 000 GranTurismo ja GranCabrio. 2018. mudeliaasta versioon saab senisest elegantsema ja aerodünaamilisema välisdisaini, esinduslikuma salongi ja kõrgtehnoloogilise meelelahutus-infosüsteemi.

GranTurismo valik koosneb kahest mudelist: Sport ja MC – mõlema mootoriks on Ferrari poolt Maranellos käsitsi koostatud 4,7-liitrine V8, mis annab 460 hj / 7000 p/min ja 520 Nm / 4750 p/min.

Uuendatud mudeli „hainina” esivõre on inspireeritud ideeautost Alfieri Concept. Kuus uute, madalamal asuvate õhuvõtuavadega aitab see parandada mootori jahutust ning muudab auto aerodünaamilisemaks (õhutakistustegur senise 0,33 asemel 0,32). Muudetud on ka tagumist kaitserauda.

2018. mudeliaasta GranTurismo dünaamikanäitajad on senisest paremad. GranTurismo Sport kiirendab 0-100 km/h 4,8 sekundiga, tippkiirus on 299 km/h, kergema MC vastavad näitajad on 4,7 sekundit ja 301 km/h.

Värskendatud GranTurismo saab kõrgresolutsioonis 8,4tollise puuteekraani ja Harman Kardon Premium Sound helisüsteemi. Kõrgtehnoloogiline info-meelelahutussüsteem pakub Apple CarPlay ja Android Auto nutitelefonide peegeldusfunktsiooni ning süsteemi mugavamaks kasutamiseks leiab keskkonsoolilt sepistatud alumiiniumist valmistatud pöördlüliti.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Alates 2019. aastast kasutavad kõik uued Volvod edasi liikumiseks mingil määral elektrit

Volvo tuli välja paraja pommuudisega, kui teatas, et ülejärgmisest aastast saavad kõik värsked Volvod mingisuguse elektriajami. See muidugi ei tähenda, et kõik Volvod muutuksid siis paugust elektriautodeks.

Sisepõlemismootorid veel säilivad, kuid neid toetavad elektriülekanded. Osad autod tulevad müügile täishübriididena, osa pistikhübriididena. Mõni mudel saab 48-voldise elektrisüsteemi. Volvo kavatseb aja möödudes ja autosid uuemate vastu välja vahetades suurendada elektrimootoriga autode hulka. Eesmärk on müüa 2025. aastaks miljoni elektrisõidukit.

“Inimesed nõuavad järjest rohkem elektrifitseeritud autosid ning me tahame täita klientide praeguseid ja tuleviku soove,” ütles Volvo juht Hakan Samuelsson.

Aastatel 2019-2021 toob Volvo müügile viis vaid elektril sõitvat autot, neist kolm Volvo ja kaks Polestari nime all.

Rohkem kui sajand on sisepõlemismootorid domineerinud ning paistab, et nüüd on kätte jõudnud uus revolutsioon autotööstuses.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volvo teeb alates 2019. aastast kõigist uutest mudelitest ka elektrilise versiooni

Viimase aasta jooksul on mitmed autotootjad agressiivselt elektriautodele keskendunud ning varsti nende töö hakata vilja kandma. Volvo on protsessiga jõudnud juba niikaugele, et teatas, et iga auto, mida peale 2019. aastat esitletakse, tuleb vähemalt ühe elektrilise versiooniga, olgu selleks siis hübriid või täiesti 100% elektri pealt sõitev masin.

Volvo tegevjuht Hakan Samuelsson rääkis, et tegu on kliendi soovidele vastu tulemisega. "Inimesed nõuavad üha enam elektrifitseeritud autosid ning me tahame klientide praegustele ja tulevastele soovidele vastata. Inimesed saavad valida, misiganes kujul elektrifitseeritud Volvot nad tahavad."

Klassikalise sisepõlemismootori austajatel ei tasu veel heituda, sest vähemalt lähiajal jäävad Volvodele alles ka traditsioonilised jõuallikad. Küll aga tahab Volvo 2019-2021 tuua müüki kolm täiesti elektrilist autot. Kolm neist saavad olema Volvod, kaks neist aga uue brändi Polestari alt müüdavad mudelid. 

Volvo pikemaks eesmärgiks on 2025. aastaks müüa kokku miljon elektrifitseeritud autot. 

Märksõnad: autouudised
polestar elektriauto
Jaga:

Audi avalikustas uue A8 tiiseri

Audi avalikustas oma pika A8 turunduskampaania käigus järjekordse tiiseri tulevasest sedaanist.

Praegune foto Audi küljeprofiilist on siiani kõige detailsem foto tulevasest tippmudelist. Kuid see ei kesta nõnda kaua. Audi kavatseb vähem kui nädala pärast näidata autot täies hiilguses. Me teame, et oodata on tehnoloogiat täis pumbatud luksusmasinat.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Range Rover mõtleb Bentley rivaali ehitamisele

Land Roveri disainijuht ei salanud, et nad kaaluvad, kas luua Bentley Bentaygaga võistlev luksusmaastur.

Gerry McGovern ütles, et sellisest Range Roverist saaks uus tippmudel. Disainijuht rääkis Automotive Newsile, et ta ei näe põhjust, miks seda mitte teha. “Me pakume Range Rovereid väga laias hinnaklassis ning Bentayga mängumaale astumine poleks liiga suur samm,” ütles McGovern.

McGovern soovib, et Land Rover pakuks senise nelja Range Roveri kõrval rohkem luksusmaastureid. Praegu müüakse Range Rover, Range Rover Evoque, Range Rover Sport ja Range Rover Velar mudeleid. Teda ei morjenda võimalus, et uus maastur tuleks mõne teise Range Roveriga sama suur.

“Leian, et sul võib olla kaks sama suurt Range Roverit, kuid nad on erineva iseloomuga,” arvab disainijuht.

Bentley Bentayga luksuslinnamaastur on hitt. Mullu osteti neid rohkem kui 5000.

Märksõnad: autouudised
Range Rover Bentley
Jaga: