Continental asenduse klassikalistele autokõlaritele

Autodetailide valmistaja Continental töötas välja uudse helisüsteemi, mis võib autos muusika tarbimist kardinaalselt muuta. Kui tänapäeva helisüsteemid nõuavad parema kvaliteedi tagamiseks rohkelt kvaliteetseid kõlareid, siis Continental tahab erinevad paneelid heli tootma panna. 

Klassikaliste kõlarite suureks probleemiks on see, et hea kvaliteedi tagamiseks on neid autosse vaja paigutada palju, mis lisab aga kaalu ning muudab kogu masina ehituse keerulisemaks. Continentali insenerid aga avastasid, et autode teatud detailid suudavad väga kvaliteetset heli tekitada. Näiteks A-piilarid sobivad kõrgemate toonide tekitamiseks, uste abil saab keskmise sagedusega helilaineid tekitada ning bassihääle jaoks on võimalik kasutada näiteks katust.

Continentali sõnul suudab nende süsteem pakkuda kvaliteetset ja igale poole levivat heli, mida võib võrrelda parimate klassikaliste helisüsteemidega. Kvaliteedist olulisemaks võib aga osutuda pakendamine. Continentali väitel kaalub kogu Ac2ated süsteem vaid 1 kg, hoides sellega kokku kuni 10 kg. Kõige suurem võit tuleb aga ruumi arvelt, ehk disainerid ei pea enam arvestama võrdlemisi suurte kõlarite paigutuse ja peitmisega. 

Hetkel pole teada veel ühtegi niiöelda tavaautot, kus Continentali Ac2ated helisüsteem kasutusel oleks. Samas on sarnase lahendusega eksperimenteerinud Honda ning kui Continentali väited tõele vastavad, võivad autodes kõlarid tasapisi kaduma hakata. 

Märksõnad: autouudised
helisüsteem ac2ated sound
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Audi avalikustas uue A8 tiiseri

Audi avalikustas oma pika A8 turunduskampaania käigus järjekordse tiiseri tulevasest sedaanist.

Praegune foto Audi küljeprofiilist on siiani kõige detailsem foto tulevasest tippmudelist. Kuid see ei kesta nõnda kaua. Audi kavatseb vähem kui nädala pärast näidata autot täies hiilguses. Me teame, et oodata on tehnoloogiat täis pumbatud luksusmasinat.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Range Rover mõtleb Bentley rivaali ehitamisele

Land Roveri disainijuht ei salanud, et nad kaaluvad, kas luua Bentley Bentaygaga võistlev luksusmaastur.

Gerry McGovern ütles, et sellisest Range Roverist saaks uus tippmudel. Disainijuht rääkis Automotive Newsile, et ta ei näe põhjust, miks seda mitte teha. “Me pakume Range Rovereid väga laias hinnaklassis ning Bentayga mängumaale astumine poleks liiga suur samm,” ütles McGovern.

McGovern soovib, et Land Rover pakuks senise nelja Range Roveri kõrval rohkem luksusmaastureid. Praegu müüakse Range Rover, Range Rover Evoque, Range Rover Sport ja Range Rover Velar mudeleid. Teda ei morjenda võimalus, et uus maastur tuleks mõne teise Range Roveriga sama suur.

“Leian, et sul võib olla kaks sama suurt Range Roverit, kuid nad on erineva iseloomuga,” arvab disainijuht.

Bentley Bentayga luksuslinnamaastur on hitt. Mullu osteti neid rohkem kui 5000.

Märksõnad: autouudised
Range Rover Bentley
Jaga:

Video: Porsche 911 GT2 RS’i juhil ei tule kummipõletamine välja

Goodwoodi näitusel tegi debüüdi Porsche 911 GT2 RS. Kõige võimsama ja kiirema tänavalegaalse 911 esimene sõit ei läinud planeeritult.

Porsche juhil oli iseenesest üllas idee - teha rahvale sõud. Kahjuks see ei õnnestunud kohe, küll aga hiljem.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Kängurud ajavad Volvo isejuhtiva süsteemi segadusse

Nagu mitmed teised autotootjad, töötab ka Volvo aktiivselt autonoomse tehnoloogia kallal. Sellel teekonnal ootab arendajaid aga ees ohtralt takistusi. Näiteks Google teatas mõni aasta tagasi, et paneb autod spetsiaalselt halloweeni ajal sõitma, et tarkvara suudaks paremini tuvastada maskeeritud ja igasugu erinevate kostüümidega lapsi. Volvo tunnistas samas, et nende autodele paigaldatud sensoritele valmistavad probleemi kängurud. 

Volvo sensorid ja tarkvara suudavad igati edukalt tuvastada teele jooksvaid suuri loomi ning juba praegu oskavad autod vajadusel ka hoo maha võtta ja niimoodi õnnetusse sattumist ennetada või kasvõi kokkupõrke kiirust vähendada. Kängurud liiguvad aga hoopis teistmoodi ning nende hüppamine viib Volvo sõnul süsteemi segadusse. Nimelt tundub tarkvarale, et õhus olev känguru on kaugemal ja maandudes paistab kängurul lähemal olevat. 

Õnneks pole kängurud maailmas eriti levinud, küll aga on probleem tõsine Austraalias, kus enamikus loomadega toimunud kokkupõrgetes on kannatajaks just känguru. Volvo sõnul on kängurude tuvastamine lihtsalt osa tehnoloogia arendusprotsessist ning koos partnerite Nvidia ning Autoliviga loodetakse lähiajal ka kängurusid paremini tuvastama asuda. 

Märksõnad: autouudised
känguru austraalia kokkupõrge isejuhtiv auto
Jaga: