BMW video räägib 6. seeria Gran Turismo kohta kõike, mida sul on vaja teada

BMW tuli välja videoga, mis räägib omapärase välimusega 6. seeria Gran Turismo lahendustest ja varustusest. Võib-olla on see vajalik, et tõmmata tähelepanu ära Gran Turismo imelikult tagaosalt.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Lamborghini juht kasutab autotootja edasiviimiseks Vormel 1 kogemust

Lamborghini tegevjuht Stefano Domenicali kasutab Vormel 1 Ferrari meeskonna juhina omandatud kogemusi autotootjas. Ta tahab, et Lamborghini ei jääks loorberitele puhkama ega võtaks edu iseenesest mõistetavana.

“Kui lipp kukub, siis sa pead alustama võidusõiduga. Sama on ka autode tootmisega. Edasilükkumise enam ei andestata,” ütles Domenicali sel nädalal Automotive Newsile.

Itaalia tootja tunneb ajasurvet praegu, kui nad rabavad tootmisemahu kahekordistamise nimel. Mahu suurendamine on hädavajalik, et tagada tulevase Urus mudeli edu. Alla 200 000 euro maksev linnamaastur valmib 2018. aasta keskpaigaks.

Alates 2016. aasta kevadest Lamborghinit tüürinud Domenicali tahab, et Urus mudelit ostetakse aastas 4000. See on suur hüpe, arvestades, et mullu müüdi kokku 3457 Lamborghinit. 2019. aasta lõpuks peaks sooja garaaži ja armastava omaniku leidma juba 7000 Itaalia superautot.

Tootja laiendab eesmärki täitmiseks Sant’Agata Bolognese tehast. See on Lamborghini ainus tehas, mis hetkel valmistab Aventadori ja Huracani mudeleid. Pärast laienemist on kompleks 80 000 ruutmeetri asemel kaks korda pirakam. Nelja aasta jooksul võetakse tööle 600 uut inimest. Domenicali sõnul on see suur töö. Mullu oli nende leival 1415 töötajat.

Domenicali on suurte kogemustega mees. 2014. aastal liikus ta pärast 23 aastat Ferraris Audisse.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Audi kaalub elektrilise RS superauto loomist

Juba 2020. aastal on kõik Audi RS mudelid vähemal või rohkemal määral elektrifitseeritud. Elektrimootorite abil suurendatakse autode võimekust, hoides samal kütusekulu madalal. 

Kuigi Audi ja Volkswagen Grupi elektriautodele keskendumine on teada laiemalt, kaalutakse nüüd ka elektriautodest RS versioonide ehitamist, kusjuures lõpptulemuseks võiks olla tõsine superauto. Audi on selles osas juba natuke ka katsetanud, luues 455-hobujõulise R8 e-tron elektriauto, mis tänu ülikõrgele hinnale paraku väga populaarseks ei osutunud. 

Audi arendusmeeskonna juhi Peter Mertens rääkis Formula E võistlusel, et võib vabalt ette kujutada Audi elektrilist superautot. "Ma saan teile öelda, et Audi kui brändi jaoks on superauto alati huvitav ning see on ka segment, kus me oleme varasemalt kaasa löönud, kus me oleme tõsiseltvõetav tegija," sõnas Mertens. 

Mertens sooviks RS logodega elektrilise Audi valmis meisterdada pigem varem kui hiljem, kuigi konkreetsemat ajakava ta välja öelda ei tahtnud. Kahtlemata peavad siin ka mõned teised mutrid paika loksuma, kuid arvestades, et Audi kavatseb juba lähitulevikus oma elektriautosid müüma hakata, võiks üks korralik Audi elektriline superauto ka tavamudelitest teadlikkust tõsta. 

Märksõnad: autouudised
e-tron rs elektriauto mertens superauto
Jaga:

Volvo teeb Polestarist hoopis eraldi elektriautode brändi

Kuigi Volvo teatas just hiljuti, et Polestar Performance projekt on igati edukaks osutunud ning klientide nõudlus kerge lisatuuningu ja võimsamate Volvode järele üha kasvab, otsustati üha populaarsem alambränd hoopis elektriautodele üle viia. 

Ettevõtte sõnul hakkab Polestar olema iseseisva brändiga premium-klassi elektriautode tootja. Lisaks jätkatakse ka senise tööga ehk olemasolevate Volvode tuunimisega. Samas ei sobi need kaks teemat üksteisega kõige paremini kokku ning siit võib tulevikus veel arenguid oodata. 

Polestari juhiks saab Thomas Ingenlath, kes hetkel on disainimeeskonna asepresident ning just teda peetakse üheks oluliseks lüliks Volvo viimase aja autode edukal disainil. 

Ingnelathi sõnul algab selle käiguga Polestari jaoks uus ajastu. Ta usub, et Polestarist saab tõsiseltvõetav konkurent kiirete ja mugavate elektriautode turul, võideldes näiteks Tesla ja Mercedes AMG elektriliste masinatega. 

Hetkel pole paraku teada, millal esimene Polestari elektriautode teedele jõuab, kuid Volvo varasemaid plaane vaadates võiks see juhtuda näiteks 2020. aastal. 

Märksõnad: autouudised
polestar
Jaga:

Tesla võib Hiinasse tehase rajamise kinnitada veel sel nädalal

Tesla aktsiahinna kasvu üheks põhjuseks peetakse ettevõtte edukust Hiina turul. Kui Tesla vaevles mitu aastat Hiina turule sisenemisega, siis möödunud aastal kasvasid sealsed müügimahud kolm korda umbes 1 miljardi dollarini. Hiinasse eksporditavatele autodele lisandub aga jätkuvalt 25 protsendiline tollimaks, mis niigi kallid Teslad veelgi kallimaks teeb. 

Sellest maksust vabanevad autotootjad siis, kui alustavad tootmist Hiinas. Nii on teinud pea kõik maailma suuremad autotootjad ning seda plaanib teha ka Tesla. Kui hetkel on Teslal ainult üks tehas, siis nende teine tehas rajataksegi Hiinasse ja asjale lähedal olevate inimeste andmetel võidakse tehase rajamise tingimised kinnitada veel sel nädalal. Nimelt plaanib Tesla oma Hiina tehase ehitada Shanghai lähedusse Lingangi tööstusparki. Boonusena hakkab tehas asuma ka sisuliselt ühe maailma suurima sadama kõrval. 

Hiinas autotootmise alustamine loob ühelt poolt eeldused tugevalt maailma suurimal elektriautode turul senisest tugevamalt kanda kinnitada, kuid sellega kaasnevad ka teatud tingimused. Kõige olulisem neist on nõue, et tehas rajataks koos mõne kohaliku autotootjaga. Kuigi selle reegli osas on hiinlased tasapisi näitamas leebumise märke, eeldatakse siiski, et ka Tesla peab mõne kohaliku tootja endale "appi" võtma. 

Arvestades tootmishoone ja sealse tehnika suurt maksumust ja Tesla piiratud ressursse, ei pruugigi see kõige halvem tehing olla. Igal juhul peaks sel või järgnevatel nädalatel saabuma täpsem info Tesla edasistest plaanidest Hiinas. 

Märksõnad: autouudised
hiina protektsionism shanghai
Jaga: