Takata restruktureerimine näeb ette turvapatjade tootmise lõpetamist

Eelmise nädala lõpus lekkisid ajakirjandusse jutud autoosade valmistaja Takata pankroti kuulutamisest. Sellele lisaks pidi ameeriklaste Key Safety Systems Takata üles ostma ja niimoodi ettevõtte tuleviku kindlustama. 

Nüüdseks on selginud ka mõned lisadetailid. Restruktueerimise käigus ei pääse Takata oma kohustusest vahetada välja vigased detailid. Küll aga on välja käidud idee, et Takata teeb vigased turvapadjad korda ning lõpetab peale seda turvapatjade tootmise, keskendudes teistele enda toodetavatele detailidele. Lisaks täidetakse ka senised autotootjatega sõlmitud lepingud, mis peaksid lõppema kuskil 2020. aasta kandis. 

Koos restruktueerimisega plaanitakse tulevasi Takata turvapatju hakata müüma nende senise rivaali KSS nime alt, püüdes sellega vähendada klientide potentsiaalset hirmu tänaseks toksilise mainega ettevõtte toote osas. 

Kokku on Takata väidetavalt tarninud erinevatele autotootjatele umbes 100 miljonit defektset turvapatja, mille peab välja vahetama. Tänaseks Takata turvapadjad teadaolevalt põhjustanud 16 surmaga lõppenud õnnetust ning rohkem kui 150 vigastust. 

Märksõnad: autouudised
turvapadi
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Volkswagen näitas uut Polo

Volkswagen esitles eelmisel nädalal kuuenda põlvkonna Polo väikeautot. Auto on eelkäijatest märkimisväärselt suurem.

Polo mõõtude kõrval kasvas ka mudeli pagasiruum, mis mahutab nüüd 351 liitri jagu kraami. MQB platvormile ehitatud Polo tuleb automaatse püsikiirusehoidja, hädapidurdusega, mis aitab ohtlikus situatsioonis pidurdamisega, pimenurga anduri ning LED esituledega.

Digitaalse armatuuriga Volkswagenil on 8-tolline ekraan ning esimest korda saab mudelisse siseneda ja seda käivitada võtit kasutamata.

Polot pakutakse üheksa Euro 6 normidele vastava mootoriga. Nende hulgas on näiteks 1-liitrine bensiiniajam, mis toodab 65 hj ning 1,5-liitrine bensiinimootor, millel on 150 hobujõudu. 1,6-liitrine diiseljõuallikas käib välja kas 80 või 95 hj.

Tootja näitas kohe ka uut GTi mudelit. Selle 2-liitrine turbomootor arendab 200 hj.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Škoda on tootnud neli miljonit Fabiat

Škoda on ehitanud nii palju Fabia mudeleid, et iga Gruusia elanik saaks endale ühe.

Octavia järel müüdavuselt teisel kohal olev Fabia läks tootmisesse 1999. aastal ning tänaseks on neid valminud rohkem kui neli miljonit. Kolmanda põlvkonna Fabia tuli müügile 2014. aasta lõpus ning neid on ostetud poole miljoni jagu.

Esimest põlvkonda toodeti 2007. aastani ja neid osteti ligi 1 790 000. Järgmise generatsiooni müüdi vahemikus 2007-2014 ja neid soetati ca 1 171 000.

Fabia jagab küll osasid Volkswagen Polo ja Seat Ibiza, kuid väikeauto pole ehitatud nende MQB platvormile. Tšehhi auto põhineb Modular Transverse Matrix ja vanal PQ25 arhitektuuril.

Kiirete väikeautode huvilised peavad mujale vaatama, sest praegune Fabia ei saa nobedat varianti. Tootja sõnul ei tasuks investeering end ära.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Audi E-Troni märgati parklas

Hamburgi parkimismajas nähti Audi ideeautot E-Tron Sportbacki.

Pole teada, miks pole seda ideeautot unustatud. Tavaliselt ju nii nendega läheb. Võimalik, et Audi kasutab elektrilinnamaasturit turunduskampaania tarbeks.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Audi Q8 testimas Nürburgringil

Audi testis Nürburgringil oma tulevast Q8 tippmaasturit.

Saksa tootja hakkab mudelit valmistama Slovakkias ning see põhineb MLB Evo platvormil nagu Q7.

Märksõnad: autouudised
Jaga: