Aston Martin lükkas elektrifitseerimisplaani edasi
Martini vaatas oma strateegia üle: jätkuvalt antakse eelistus sisepõlemismootoritele, ütles ettevõtte nõukogu esimees Lawrence Stroll ajakirjale Autocar antud intervjuus. Tema sõnul jätkatakse sisepõlemismootoriga autode müüki kuni seadus seda lubab. Samas viibib Aston Martini esimese elektriauto turuletulek: debüüdi tähtaega muudeti taas, nüüd on sihiks seatud aasta 2027. Seniks keskendub Briti bränd hübriididele, kusjuures Stroll ei pea seda tehnoloogiat üleminekuks. Lawrence Stroll märkis, et Aston Martin "investeerib...
Audi uuendab e-tron GT-d
Audi avaldas fotod uuendatud e-tron GT-st. Elektriline sedaan...
Alfa Romeo Milano nimetatakse Itaalia ministri pärast ümber
Kompaktse linnamaasturi esitlusest polnud möödunud nädalatki, kui see...
Maserati tutvustas uut elektrilist roadsterit GranCabrio Folgore
Maserati esitles ametlikult uut elektrilist roadsterit GranCabrio Folgore....
Tesla vähendab oma töötajate arvu üle maailma rohkem kui 10%
Elektriautode tootja Tesla teatas, et vähendab ülemaailmselt oma...
Proovisõit - Subaru Crosstrek
Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...
Proovisõit - Hyundai Kona Electric
Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...
Proovisõit - Renault Arkana
Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...
Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass
Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...
Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid
2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...
Mõistuse hääl võitis: Rapla maanteele ehitatud keskpiire võetakse maha
Enne keskpiirde rajamist juhtus teelõigul 4 inimkannatanutega liiklusõnnetust, milles hukkus 1 ja sai viga 4 inimest (periood 2013–2019). Pärast teelõigu ümberehitust (periood 2020–2023) on juhtunud 7 inimkannatanutega liiklusõnnetust ja viga sai 8 inimest, neist 4 puhul ei mõjutanud õnnetust keskpiire: kahel juhul oli juht alkoholijoobes, ühel korral toimus kokkupõrge põdraga ning ühel juhul sõitis juht kõrvalteelt ette peateel liikunud juhile. Vigastatutega liiklusõnnetuste arvestuses sõideti keskpiirdesse...
Lahtine kaevuluuk keset teed - ühel sõidukil mahlad väljas, veel kaks vigased
Lasnamäe kanalis võis täheldada järgmist pilti: pesast välja...
Vaata, kuidas omal ajal Trabante toodeti
Video algus on kahtlemata huvitavam - näidatakse, kuidas...
Isejuhtiva auto katsetamine Venemaal
Kuidas auto isepäi toimetama sattus, pole teada. Aga...
Täna algavad liiklustalgud
Tänasest pühapäevani toimuvad liiklustalgud, mille ajal politseinikud mõõdavad...