Volkswageni sõnul nõustus 9300 töötajat väljaostutingimustega

Volkswagen teatas, et ligikaudu 9300 ametnikku ja tööpereliiget nõustusid tootja pakutava varajase pensionile minemise kavaga. See on üks osa Volkswageni meetmetest vähendada kulutusi.

“Me jõuame varsti püstitatud 9300 inimese eesmärgini. Töötajad, kes nõustusid väljaostuga ja osalise varajase pensioniga, peavad lõpliku otsuse langetama 31. juuliks,” ütles personaliküsimuste eest vastutav Volkswageni juhatuse liige Karlheinz Blessing.

Pakkumine tehti peamiselt aastatel 1955-1960 sündinud töötajatele.

Volkswagen lubab, et kuigi nad peavad vähendama jõudsalt töötajate arvu, ei vallanda nad mitte kedagi.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Citroën jättis hüdraulilise vedrustusega hüvasti

Citroën lõpetas alates 2007. aasta sügisest tootmises olnud C5 mudeli valmistamise ning ütles seeläbi ka nägemist hüdraulilise vedrustusele, vähemalt praeguseks.

Viimane C5 pandi kokku Rennes’i tehases asuvas tehases. Hetkel tähendab see ka lõppu tootja tuntud hüdropneumaatilisele vedrustusele. Citroën kuulutas 2015. aastal, et asendab selle tehnoloogia millegi uue ja paremaga. Peamine põhjus, miks hüdrovedrustusest lahti öeldi, oli kõrged kulud ja väikene nõudlus.

Teise põlvkonna C5 müüdi kümne aastaga 635 000 tükki, neist enamus Euroopasse. Eelmisel aastal ostsid eurooplased aga vaid 10 000 C5 mudelit.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Renault tahab autodes kasutatud akublokid kodudesse viia

Autotootjad kipuvad üha enam energeetikavaldkonda, seda võib eriti hästi näha Tesla, kuid üha tugevamalt ka Mercedes-Benzi näol. Nüüd tahab ka Renault osa sellest tulevikku vaatavast pirukast endale saada. 

Renault proovib oma niši leida aga läbi akude taaskasutamise. Nimelt plaanib Renault kokku koguda nende elekti- ja hübriidautodel juba kasutuses olnud akud, need üle vaadata ja korrastada ning seejärel koduste akupankadena uuesti kasutusse anda. Renault hinnangul võiksid sellised taaskasutatavad kodused akublokid kesta umbes 10 aastat. Akude paigaldamiseks võeti endale partneriks Powervault. 

Renault hinnangul võidavad antud projektist kõik. Esimese hooga loodus, sest olemasolevatest akudest võetakse enne põhjalikku ümbertöötlust viimast. Teiseks võidab autoomanik, sest tema auto aegunud akubloki järele tekib reaalne nõudlus ning viimasena võidab lõpptarbija, kes saab oma koju võrdlemisi odava hinnaga akubloki. 

Renault hinnangul saabki nende suurimaks tugevuseks hea hind. Kuna nad kavatse täiesti uut akublokki tootma hakata, saavad nad konkurentidega võrdse mahutavuse pakkuda 30 protsenti madalama hinnaga. Olukorras, kus selliste akublokkide majanduslik tasuvus on niigi kaheldav või parimal juhul väike, võib 30-protsenti odavam hind kogu projekti rohelisse viia. 

Märksõnad: autouudised
powervault akublokk elektriauto
Jaga:

Video: Toyota katsetas lendava auto prototüüpi

Lisaks mitmetele teistele ettevõtetele proovib lendavat autot ehitada ka Toyota. Toyota lähemaks eesmärgiks on ühte inimest kandva lendava auto prototüüp valmis saada juba 2020. aasta Tokyo olümpiamängudeks. 

Eesmärgiks on seega väike lendav auto, mis suudab traditsioonilistel teedel sõita ning mingi hetk ka õhku tõusta. Just õhust peaks auto lõpuks süütama ka olümpiatule. Õnneks on Toyotal veel kolm aastat aega, sest praegune prototüüp on igatepidi alles väga noor. 

Projekti varajasest staadiumist hoolimata kutsus Toyota juba praegu ajakirjanikud ja huvilised oma prototüübi katselendu vaatama. Prototüübi valmistas Cartivator Resource Management, kuhu Toyota investeeris antud projekti jaoks umbes 400 000 dollarit. Paraku esimene lend väga edukaks ei osutunud, kuid tundus, et probleem seisnes pigem tarkvaras ning füüsiliselt on masin lennuks täiesti pädev. 

Nüüd tuleb lennumasin suuremaks ja võimsamaks ehitada ning see mingil viisil ka maanteel sõitma panna. 

Märksõnad: autouudised
lendav auto tokyo olümpiamängud
Jaga:

Jaapanis alustati Infiniti Q50 2018 tootmisega

Sel aastal Genfis esinenud Infiniti Q50 2018 kokku panemisega alustati Jaapanis Tochigi tehases. Kui autod on koos, siis hakatakse neid maailma eri otstesse saatma.

Infiniti esimees Roland Krüger polnud kiidusõnadega kitsi. “Uue Q50 koostöökvaliteet ja lahendused on tipptasemel ja vastavad Infiniti standarditele. Insenereid ja tehase töötajad suurendavad tootmismahte ning juba ootame, et saaksime luksussedaani kõigile soovijatele saata,” ütles Krüger.

Infiniti kõige populaarsemat mudelit on siiani ostetud 210 000 korral. Uue Q50 välimust väga palju ei muudetud, vaid piirduti maitseka värskendamisega. Q50 müüakse kolmes variandis (Sport, Pure ja Luxe). Kõige võimsam Q50 kasutab 3-liitrist turbomootorit.

Märksõnad: autouudised
Jaga: