Esimese Ford Focus RS-i teinud mees juhib nüüd Volkswagen R-i tööd

Endisest Vormel 1 sõitjast Jost Capitost sai sel kuul Volkswageni R allüksuse ja autovidinaid tootva Zubehöri juht.

Capito võtab üle Ulrich Richteri positsiooni. Viimane juhtis R üksust alates 2009. aastast ning nüüd jätkab ta muuhulgas Osnabrücki tehase juhina.

Capito määrati 2012. aastal Volkswageni mootorispordi juhiks ning ta aitas sakslastel võita WRC sarja aastatel 2013-2015. Eelmisest aastast alustas ta McLareni võidusõidumeeskonna juhina.

Capito oli ralliga seotud ka 2006. ja 2007. aastal. Siis aitas ta välja töötada Ford Focus RS-i, auto, millele põhines ka Focus WRC mudel.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Toyota müüs viimased Tesla aktsiad

Toyota ostis sarnaselt Daimlerile 2010. aastal 50 miljoni dollari eest Tesla aktsiaid. Kuid kuna tootjad pole viimasel ajal päid kokku pannud ja ühiselt tehnoloogiaid arendanud, siis otsustas Toyota alles jäänud osaluse maha müüa.

Jaapani tootja müüs 2014. aasta oktoobris suure osa Tesla aktsiatest, teenides nii 700 miljonit dollarit. Daimler, kes ostis osaluse 2009. aastal, pistis taskusse rohkem kui 800 miljonit taala.

Tesla ja Toyota tegid alguses koostööd. Näiteks aitas USA ettevõte RAV4 valmistada ja pääses ise pankrotist. Daimler kasutas Tesla abi Smart ForTwo ja Mercedese B-klassi elektriversioonide välja töötamiseks.

Toyotal oli mullu veel 2,3 miljonit Tesla aktsiat, mis leidsid omaniku ligi poole miljardi dollari eest. Jaapani tootja tegi 50 miljonist dollarist 1,2 miljardit. Toyota hoidis aktsiaid nii pikalt, kuna oli lootus, et koostööd jätkatakse, kuid nii ei läinud.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Audi tahab müügile tuua eksperimentaalse linnaauto A0

Kogu Volkswagen Grupp liigub aktiivselt elektriautode suunas ning samal kursil on ka Audi. Audi kinnitas plaani mõneti eksperimentaalsest linnadesse suunatud elektriautost, mis oleks võimeline ka autonoomseks sõiduks. 

Täpsed detailid pole veel küll paika loksunud, kuid väidetavalt võiks masin endale nimeks saada A0 e-tron. Tegu oleks siiski eksperimendiga ning tootmismahud oleksid tõsiselt piiratud. Masin ehitatakse tõenäoliselt Volkswagen up!-iga samale platvormile. Tootmisplaanid võivad tihtipeale väga kiirelt muutuda, eriti kui masina vastu suur nõudlus on, kuid arvestades Audi brändi positsiooni, siis tõenäoliselt pole nad pikemas perspektiivis väga huvitatud väikeste ja mitte väga glamuursete linnaautode valmistamisest. Audi loodab oma pisiauto konkurentidest kõrgemat hinda küll õigustada kvaliteetsema salongi ning vingema välimusega, kuid sellest ei pruugi piisata. 

Audi A0 tootmine võiks senise info kohaselt alata juba 2021. aastal. Täpsemat tehnilist infot peab tõenäoliselt aga veel paar aastat ootama. 

Märksõnad: autouudised
a0 e-tron elektriauto
Jaga:

Bosch ostis Itaalia tarnija, et tagada selle võime toota BMW-le rooliosasid

Saksa autotehnoloogia ettevõte Robert Bosch ostis Albertini Cesare’i - firma, mis keskendub alumiiniumist roolivalandite tootmisele. Sama ettevõte põhjustas ka BMW mudelite tootmise peatamise.

“Alustasime nende ostmist, kuid see pole veel lõpuni viidud,” ütles Boschi esindaja eile. Itaalia perefirmas töötab 350 inimest. Bosch keeldus ütlemast, kui palju läheb Albertini Cesare’i ostmine maksma. “Meie jaoks tähtis tagada järjepidev autodetailide valmimine,” rääkis esindaja.

Tarneprobleemide tõttu ei saanud BMW ehitada 1. ja 2. seeria väikeautosid, 4. seeria kupeed ja 3. seeriat.

Märksõnad: autouudised
Bosch
Jaga:

Daimler ja BAIC hakkavad Hiinas autosid tootma

Saksa tootja Daimler ja nende Hiina partner BAIC Motor leppisid kokku viisi, kuidas toodetakse Pekingi tehases Mercedeseid.

Tähtsa lepingu sõlmimist tähistasid Saksa kantsler Angela Merkel ja Hiina valitsusjuht Li Keqiang. Daimler lubab lepingutes, et uuendab tootmiskomplekse, misjärel saavad hiinlased toota loodussõbralikke uut energiat kasutavaid autosid. See tähendab hübriide ja elektriautosid.

Hiinas toimuva eest vastutav Daimleri juhatuse liige Hubertus Troska ütles, et Hiina on suurim uue energia pealt töötavate autode ostja ning Daimler jätkab tööd ja panustamist, et selliseid autosid tuleks aina juurde.

Daimler nõustus ostma osaluse BAIC Motorsi tütarettevõttes Beijing Electric Vehicle. Nagu nimi vihjab, on tegu elektriautosid tootva Hiina üksusega. Pole teada, kui suure osaluse sakslased soetasid.

Hetkel toodab BAIC-i ja Daimleri ühistehas sisepõlemismootoriga Mercedeseid.

Märksõnad: autouudised
Mercedes-Benz BAIC
Jaga: