PSA-l kulub Opeli ülevõtmiseks aega

Prantsusmaa autogrupp PSA ostis General Motorsilt Saksa tootja Opeli, kuid selle ülevõtmisele kulub aega, sest Opeli arenduskeskus tahab iseseisvalt töötada veel kolm aastat.

Kiviks kinganinas on Rüsselsheimis asuv arenduskeskus, kus töötab ligi 7700 inimest järgmise põlvkonna Opelite kallal. Opel tahab tagada, et need inimesed säilitavad töökoha ka pärast PSA-ga liitumist. Lisaks soovib tootja, et ta saaks kolm aastat arendada autosid General Motorsi ajal loodud platvormile.

PSA teatas kuu tagasi, et uus Corsa tuleb müügile 2019. aastal ning see ehitatakse PSA arhitektuurile. Nii hoitakse märkimisväärselt raha kokku. Opel aga vaidleb, et parem on jätkata väikeauto arendamist ilma PSA arendusmeeskonnata. Viimase suurus on 13 000 inimest. Lisaks soovib Opel tüürida ka uue Insignia arendust.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Audi tahab müügile tuua eksperimentaalse linnaauto A0

Kogu Volkswagen Grupp liigub aktiivselt elektriautode suunas ning samal kursil on ka Audi. Audi kinnitas plaani mõneti eksperimentaalsest linnadesse suunatud elektriautost, mis oleks võimeline ka autonoomseks sõiduks. 

Täpsed detailid pole veel küll paika loksunud, kuid väidetavalt võiks masin endale nimeks saada A0 e-tron. Tegu oleks siiski eksperimendiga ning tootmismahud oleksid tõsiselt piiratud. Masin ehitatakse tõenäoliselt Volkswagen up!-iga samale platvormile. Tootmisplaanid võivad tihtipeale väga kiirelt muutuda, eriti kui masina vastu suur nõudlus on, kuid arvestades Audi brändi positsiooni, siis tõenäoliselt pole nad pikemas perspektiivis väga huvitatud väikeste ja mitte väga glamuursete linnaautode valmistamisest. Audi loodab oma pisiauto konkurentidest kõrgemat hinda küll õigustada kvaliteetsema salongi ning vingema välimusega, kuid sellest ei pruugi piisata. 

Audi A0 tootmine võiks senise info kohaselt alata juba 2021. aastal. Täpsemat tehnilist infot peab tõenäoliselt aga veel paar aastat ootama. 

Märksõnad: autouudised
a0 e-tron elektriauto
Jaga:

Bosch ostis Itaalia tarnija, et tagada selle võime toota BMW-le rooliosasid

Saksa autotehnoloogia ettevõte Robert Bosch ostis Albertini Cesare’i - firma, mis keskendub alumiiniumist roolivalandite tootmisele. Sama ettevõte põhjustas ka BMW mudelite tootmise peatamise.

“Alustasime nende ostmist, kuid see pole veel lõpuni viidud,” ütles Boschi esindaja eile. Itaalia perefirmas töötab 350 inimest. Bosch keeldus ütlemast, kui palju läheb Albertini Cesare’i ostmine maksma. “Meie jaoks tähtis tagada järjepidev autodetailide valmimine,” rääkis esindaja.

Tarneprobleemide tõttu ei saanud BMW ehitada 1. ja 2. seeria väikeautosid, 4. seeria kupeed ja 3. seeriat.

Märksõnad: autouudised
Bosch
Jaga:

Daimler ja BAIC hakkavad Hiinas autosid tootma

Saksa tootja Daimler ja nende Hiina partner BAIC Motor leppisid kokku viisi, kuidas toodetakse Pekingi tehases Mercedeseid.

Tähtsa lepingu sõlmimist tähistasid Saksa kantsler Angela Merkel ja Hiina valitsusjuht Li Keqiang. Daimler lubab lepingutes, et uuendab tootmiskomplekse, misjärel saavad hiinlased toota loodussõbralikke uut energiat kasutavaid autosid. See tähendab hübriide ja elektriautosid.

Hiinas toimuva eest vastutav Daimleri juhatuse liige Hubertus Troska ütles, et Hiina on suurim uue energia pealt töötavate autode ostja ning Daimler jätkab tööd ja panustamist, et selliseid autosid tuleks aina juurde.

Daimler nõustus ostma osaluse BAIC Motorsi tütarettevõttes Beijing Electric Vehicle. Nagu nimi vihjab, on tegu elektriautosid tootva Hiina üksusega. Pole teada, kui suure osaluse sakslased soetasid.

Hetkel toodab BAIC-i ja Daimleri ühistehas sisepõlemismootoriga Mercedeseid.

Märksõnad: autouudised
Mercedes-Benz BAIC
Jaga:

Saksa valitsus süüdistab Audit uutes pettustest

Audi heitgaaside skandaal sai hoogu juurde, kui Saksa valitsus süüdistas eile tootjat heitgaasitestide tulemustega manipuleerimises.

See on esimene kord, kui Audit süüdistatakse petmises Saksamaal. Sealne transpordiministeerium ütles, et Volkswagen Gruppi kuuluv luksusmark peab kontrolli kutsuma 24 000 A7 ja A8 mudelit, mis valmisid vahemikus 2009-2013. Neist pooled müüdi Saksamaal.

Volkswagen Grupi tegevjuht Matthias Müller kutsuti Berliini ministeeriumi vaibale, kuid mis seal täpsemalt räägiti, pole teada, sest kumbki pool seda ei kommenteeri.

Süüdistuse järgi paiskavad Euro 5 nõuetele vastavad Audid õhku lubatust kaks korda rohkem lämmastikoksiide, kui rooli keeratakse rohkem kui 15 kraadi. See on esimest korda, kui Audi tippmudel on seotud tarkvaraga, mis kontrollib heitgaaside järelpõletamist.

Ministeerium andis tootjale aega 12. juunini, et esitada sisukas kava probleemi likvideerimiseks.

Audi kutsub probleemist puudutatud autod kontrolli ning nende tarkvara uuendamisega alustatakse juulis. Võimalik, et probleem peitub käigukasti ja mootori riistvara suhtluses.

Märksõnad: autouudised
Jaga: