Workhorse plaanib oma elektrilist pikapit W-15 hakata müüma ka tavainimestele

Workhorse esitles umbes kuu aega tagasi oma elektrilist pikapit W15. Tegu oli tööülesannete täitmiseks mõeldud kastikaga, mis kasutab edasi liikumiseks kahte elektrimootorit. Sõiduulatuse pikendamisekslisati kastikale ka BMW päritolu bensiinimootor, kuid kastikas on suuteline ka ainult akude abil 130 km kaugusele sõitma. 

Kui esialgu plaaniti W-15 pakkuda ainult ettevõtetele, siis peale võrdlemisi sooja vastuvõtte kaalutakse ka sellest tavainimesele suunatud versiooni loomist. Reaalsest huvist ülevaate saamiseks kogub Workhorse nüüd oma kodulehel potentsiaalsetelt tulevastelt klientidelt sooviavaldusi. 

Teoreetiliselt võiks masin erakätesse suurepäraselt sobida. 130 km sõiduulatus rahuldab enamike inimeste igapäevased sõiduvajadused, koos bensiinimootoriga saab ette võtta ka pikemaid teekondi suuremate koormatega. Eriti atraktiivne võib olla aga nii suure auto kohta väike kütusekulu - kõigest 7,3 l/100km maanteel ning linnas 8,4 l/100 km. Kõigele sellele lisaks võimekus suuri koormaid ja haagiseid vedada ning suuremaid autosid armastavatele ameeriklastele võiks masin igati meeldida. Potentsiaal on masinal igatahes olemas. 

Märksõnad: autouudised
w-15
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: viieosaline dokumentaal Mercedes-AMG GT R-st

See oli pea aasta tagasi, kui Mercedes-Benz oli valmis näitama AMG GT R-i - sportautot, mille kapoti alla oli pesa pununud 577-hobujõuline biturbo V8 mootor. Küsimustele, kuidas ja miks selline auto sündis, annab vastuse Mercedese värske dokumentaal.


Märksõnad: autouudised
Mercedes-AMG
Jaga:

Lamborghini hakkab Uruse tootmiseks CVsid läbi vaatama

Lamborghini võtab kolmanda mudeli tootmiseks praegusele pooletuhandele inimesele lisaks 200 kätepaari.

Aasta oli 2012, kui Itaalia superautode tootja tõmbas katte Urus ideeautolt. Möödus kolm aastat ning Lamborghini teatas, et Urusest saab LM002 ehk Rambo Lambo vaimsuse edasikandja.

Selleks, et Lamborghini tehas Sant’Agata Bologneses oleks suuteline linnamaasturit ehitama, palkas tootja 500 töötajat. Nüüd teatas Lamborghini, et see pole veel kõik - vaja on veel 200 inimest. Nekrutid hakkavad leiba teenima uues värvikojas, mis võtab endale alla 10 000 ruutmeetrit ja hakkab täistuuridel tööle aasta lõpus. Värvikoja töötajad vastutavad selle eest, et Uruse kere oleks kenasti ja õige värviga kaetud. Kogu kompleks on 160 000 ruutmeetrise ala peal.

700 töötajat peavad 2018. aastal kokku panema 1000, aasta hiljem juba 3500 või enamgi veel Urus linnamaasturit.


Urust viib edasi 4-liitrine biturbo V8, mis toodab 650 hobujõudu (485 kW).

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volkswageni tiiser GTI Wörthersee ideeautost

Volkswageni tulihingeliste austajate jaoks on Austrias Wörthersees toimuv kogunemine tähtis, sest seal näeb kõige hullumeelsemaid ja ebaharilikemaid Golf mudeleid.

See aasta ei erine eelnevatest. Volkswagen näitab Wörthersees uut GTI ideeautot, mille lõid viis meest ja naist vanuses 18 kuni 23 aastat. Noored andsid arvutis kontseptsioonile kuju ning lõid detaile 3D printeriga.

Salongis toimuvat saab juhtida rakendusega. Näiteks saab sellega kohandada juhiistet.


Tänavune Wöthersee üritus on järjepanu kolmekümne kuues ning Volkswagen on kümnendat aastat kohal oma ideeautoga.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Tesla piirab lihtsuse huvides Model 3 lisavarustuse hulka

Tesla autotööstust mitut moodi uuendada. Ühest küljest tahavad nad turule tuua suure hulga elektriautosid, teisalt ei tohiks alahinnata ka nende mõju tootmisprotsessidele. Tesla tegevjuht Elon Musk on öelnud, et Model 3 disaini juures on eriti rõhku pandud tootmise lihtsustamisele ning Tesla tippjuhtidelt on tulnud signaale, justkui sooviks Musk viia autotootmise samale tasemele nagu näiteks Coca-Cola plekkpurkide valmistamine - protsess, mis liigub koosteliinil nii kiiresti, et sinna ei saagi inimesi juurde lasta, inimeste liigutused on lihtsalt liiga aeglased. 

Selleks on auto valmistamine vaja muuta senisest tunduvalt lihtsamaks. Kui näiteks Model S-ist eksisteerib rohkem kui 1500 erinevat konfiguratsiooni, siis Model 3 puhul tahab Tesla piirduda vaid vähema kui 100 erineva versiooniga. See tähendab, et erineva varustusastmete ja lisadega saab luua vaid 100 erinevat Model 3 konfiguratsiooni. 

Vaadates möödunud nädalal UBS-i poolt avaldatud analüüsi, on oht, et Tesla võib iga baasversioonis Model 3 müügi pealt raha kaotada ning üheks mooduseks kahjumi vähendamiseks või isegi kasumi teenimiseks oleks kogu tootmisprotsess võimalikult lihtsaks ja võimalikult odavaks teha. Traditsioonilised autotootjad pakuvad tihtipeale ohtralt lisavarustuse võimalusi, mis klientidele ühest küljest meeldib. Teisalt on Tesla varemgi niiöelda vastuvoolu ujunud ning ikkagi suutnud endale piisavalt kliente leida. Kui väiksem lisade hulk tähendab odavamat hinda või suuremat kasumit, võib Tesla strateegia ikkagi õnnestuda. 

Samal ajal jätkab Tesla ka klientide veenmist, et nad võimalusel ostaksid endale ikkagi Model S-i. UBS-i analüüsi arvestades tundub see ka igati loogiline, sest Model 3 müügiga võidakse väikesesse kahjumisse, paremal juhul väikesesse kasumisse jääda. Tulevasteks investeeringuteks on sellega aga keeruline piisavalt raha teenida, samas kui Model S-i pealt teenib ettevõte tunduvalt enam. 

Märksõnad: autouudised
plymouth model 3 model s musk
Jaga: