Uberi on probleemidesse sattumas ka Pittsburghis

Tundub, et Uber liigub viimasel ajal vaid ühest probleemist teiseni, seda eriti isesõitvate autode arendust silmas pidades. Mäletatavasti saadeti Uberi autod möödunud aastal peale mitmeid sõiduvigu Californiast välja, peale hiljutist õnnetust peatati testsõidud ka Arozonas. Nüüd tundub, et suhted on kehvemaks minemas ka Uberi kõige esimeses autonoomse tehnoloogia testlinnas - Pittsburghis. 

Uber asus Pittsburghis oma tehnoloogiat suure hurraga testima möödunud aasta augustis. Vastutasuks linna heatahtlikule suhtumisele lubas Uber linna toetada tasuta sõitudega, vähendades niimoodi sõltuvust ühistranspordist. Uber pole aga oma lubadust täitnud ning kuna puudub kirjalik leping, pole linnal eriti võimalusi Uberi survestamiseks. Uber väidab nüüd aga, et nad on Pittsburghi loonud 675 uut töökohta ning panustanud ka kohalike organisatsioonide arengusse, ehk et neid peaks ikkagi vaatama kui linna arengule kasulikku ettevõtet. 

Samal ajal jõuavad jätkuvalt ajalehtedesse ja internetti lood ja videod Uberi autodest, mis tekitavad liiklusohtlikke olukordi ning võivad teinekord isegi ühesuunalistel tänavatel valet pidi sõita. 

Hetkel ei ähvarda Uberit Pittsburghis veel küll otsesed sanktsioonid, kuid üha suuremad probleemid tekitavad paratamatult küsimuse, kui kaua Uber sellises vaenulikus õhkkonnas tegutseda saab. Kõigele lisaks majandab Uber jätkuvalt suures kahjumis ning pidevad probleemid autonoomse tehnoloogia arendamisel, sealhulgas ka kohtuvaidlus Waymoga, võivad ühel hetkel investoritelt usu viia. 

Märksõnad: autouudised
pittsburgh waymo isesõitev auto
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Daimler alustas Saksamaal akutehase ehitamist

Saksa autotootja Daimler astub rohelisusse ning ehitab Dresdeni lähistele liitiumioonakusid tootva kompleksi.

Ehitis, mille nurgakiviks sai aku, saab valmis 2018. aasta lõpuks ning siis alustatakse ka akude tootmisega. Selle tehasega neljakordistab Daimler akude tootmise.


Daimleri uus tehas mängi suurt rolli Tesla püüdmises. Mercedes on siiani väga vaevaliselt elektriautosid valmistanud. Hiljaaegu loodi aga EQ alamark, mis keskendub ainult elektrisõidukitele. Daimler tahab, et EQ nime alt pakutakse rohkem kui kümmet elektrisõidukit.

Märksõnad: autouudised
Daimler
Jaga:

Nissani järgmise elektriauto kontseptsiooni näeb sel aastal

Nissan näitab Vmotion 2.0 ideeautost edasi arendatud Vmotion 3.0 kontseptsiooni veel sel aastal.

Vmotion 2.0 esines jaanuaris Detroidis ning Jaapani tootja valmistub sellest järgmise mudeli tutvustamiseks. Kui 2.0 tuli tõupuhas ideeauto, mis tootmisesse ei jõua, siis Vmotion 3.0 võib sirguda elektricrossover, mida hakatakse ka inimestele müüma.

Automotive News’i andmetel liigub Nissan elektriautode arendamisega edasi ning Vmotion 3.0 töötab elektril, suudab iseseisvalt sõita ja on maailmaga ühenduses. Nissani disainijuht Mamoru Aoki ütles Shanghai messil, et nad töötavad 3.0 versiooni kallal, mis annab neile tulevikusuuna. Üks esimesi elektriautosid, mis peaks Vmotion 3.0 pealt mõjutatud olema, on uus Leaf. Seejärel on oodata elektrilist linnamaasturit.


Nissan ütles, et nad keskenduvad elektriautode arendamisele.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Audi jõudis Hiina edasimüüjatega kokkuleppele

Audi ja Hiina edasimüüjad leidsid üksmeelele, kuidas müüa SAIC Motorsi pool toodetud autosid. Kokkulepe lõpetas kuude pikkuse tüli, mis sai alguse novembris sellest, kui Volkswagen Grupp teatas, et hakkab autosid koos SAICga valmistama.

Varasemalt valmisid Audid ainult koostöös FAW Grupiga. Edasimüüjad leidsid, et kui nüüd hakkab autosid kokku panema Shanghais baseeruv SAIC, siis võib nende kasum väheneda.

Kokkulepe kohaselt jagatakse SAICi toodetud Audid olemasolevate esinduste vahel ära. “See on Audi Hiinas olemise ajaloos konstruktiivne otsus ja suur samm,” ütles Audi müügiosakonna juhatuse liige Dietmar Voggenreiter.

Kokkulepe järgi ei müü kolmandad osapooled Hiinas Audisid 2020. aasta jaanuarini. Audi sõnul hakkab SAIC neile autosid tootma mõne aasta pärast, täpsustamata, millal täpselt.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Volvo FH ja FH16 veokite eriseeria – Volvo Ocean Race Limited Edition

Inspireerituna sügisel stardipaugu saavast Volvo Ocean Race regatist, on Volvo FH ja Volvo FH16 nüüd saadaval regati eksklusiivse eriseeriana. Volvo Ocean Race Limited Edition 2017–2018 erimudel ühendab endas tipptasemel varustust ja maksimaalset mugavust ning ainulaadset disaini.

"Seiklus, võistlusjanu ja progressiivsus ... Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 eriseeriat iseloomustavad kõik need väärtused, mis regatti ennastki. Oleme loonud veoki, mis on vaatamisväärsus iseenesest, juhtidele, kes enda ameti ja veoki üle uhkust tunnevad ning kellele on meelt mööda vaid parimatest parim," sõnab Volvo Trucksi pinnamaterjalide ekspert Helene Fredäng.

Volvo disainerid kasutasid veoki kujundamisel disainikeelt, mis oma merekaartide ja mustritega viitab Volvo Ocean Race regatile. Väljasõidu ja maabumise sadamad - Alicante ja Haag - on andnud inspiratsiooni nii veoki sise- kui välispindade värvipaletile.

Võimas välimus. Välismuljes rõhutavad veoki seost Volvo Ocean Race regatiga väljendusrikkad mustrid, milles punane siksak-muster püüab pilku kontrastis kroomi ja mustaga. Volvo Ocean Race regati nimi on selgelt näha nii Globetrotteri märgil kui kabiini külgedel asuvatel embleemidel. Täienduseks Volvo kabiini värvivalikule pakutakse kahte eksklusiivselt metalliktoonides varianti - soe liivakarva Shimmering Gold ja jääsinine Cool Breeze Metallic.

Soe sisemus. Terviklikud värvi- ja disainivõtted jätkuvad ka veokijuhi õdusas töökeskkonnas, kus esmaklassiline mugavus on ühendatud tipptasemel materjalidega ja lõpuni läbimõeldud pisiasjadega. Astmelaud, käepidemed, uksepaneelid, põrandakatted, rool, panipaigad ja tekstiilmaterjal on kujundatud nii, et selles peegeldub meri ja purjetamine. Näiteks on õhutusega juhiistmel liivakarva ehtsast nahast polster, sinised elemendid ja diskreetne punane siksakõmblus. Seljatoel on merekaart, millel näha seekordse Volvo Ocean Race regati algus- ja lõppsadamad. Samalaadne stiliseeritud kaardimuster kordub kardinal ning kardinapaeltel kohtame tuttavat siksakõmblust.

Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 erimudelile pakume kahte lisapaketti. Jõudluspakett annab Volvo FH kliendile võimaluse valida võimsama 13-liitrise 500- või 540- hobujõulise mootori, Volvo I-Shift Dual Clutch käigukasti ja mootoripiduri (retarderi). Ohutuspakett, mida pakume nii Volvo FH kui ka Volvo FH16 mudelile, sisaldab näiteks turvasignalisatsiooni, lukustatavat seifi, reavahetuse abisüsteemi, juhi valvsusabisüsteemi ja isekohanduvat kiirushoidikut.

"Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 erimudeli pakkumine on läbinisti suurepärane, seda ka ohutuse mõttes. Tänu kõikehõlmavale ohutuspaketile teeme juhi, veose ja kaasliiklejate turvalisuse ja liiklusohutuse maksimeerimise köitvaks ja lihtsaks," ütleb Volvo Trucksi liiklus- ja tooteohutuse direktor Carl Johan Almqvist.

Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 mudeleid toodetakse vaid loetud arv ja müüakse piiratud aja jooksul.

Faktid
Erimudel Volvo Ocean Race Limited Edition 2017-2018 on saadaval:
• Volvo FH Globetrotter või Globetrotter XL kabiinile ja erineva jõudlusega mootoritele.
• Volvo FH16 Globetrotter või Globetrotter XL kabiinile ja erineva jõudlusega mootoritele.

Valikud
• Ohutuspakett: juhi turvapadi, reavahetuse abisüsteem, juhi valvsusabisüsteem, adaptiivne kiirushoidik automaatse pidurdamisega, turvasignalisatsioon, seif, lamineeritud külgaknad, kaugjuhitav pealüliti, punased turvavööd.

• Jõudluspakett (ainult Volvo FH): Volvo D13 500- või 540-hobujõuline mootor, Volvo I-Shift Dual Clutch käigukast ja mootoripidur (retarder).

Märksõnad: autouudised
Jaga: