Scania võidutses Green Truck auhindade jagamisel

Igal aastal kutsutakse Green Trucki võrdlustestile kõik Euroopa raskeveokite tootjad. Võrdlusteste korraldavad kaks Saksa erialaajakirja, eesmärgiga selgitada välja kõige transpordisäästlikum pikamaaveok. 2023. aastal tuli Scania teiseks, kuid viimasest kaheksast testist on Rootsis Södertäljes asuv tootja võitnud seitse. Kokku on Scania võitnud üheksa testi 14st. Esimest korda korraldati konkurssi 2011. aastal. Green Truck testi korraldavad ajakirjad Trucker ja VerkehrsRundschau. Konkurss sai alguse 2011. aastal ja seda...

Mercedes-Benzi G-klass muutub elektriliseks

Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud...

Smart esitleb ajaloo suurimat sõidukit: Concept #5

Oma kompaktsete sõidukite poolest tuntud Smart näib nüüd...

Opel Grandland vahetas põlvkonda ja sai elektrilise versiooni

Opel esitles teise põlvkonna Grandlandi ja kuulutas välja...

Uuendatud Audi Q7 ja Q8 muutusid võimsateks pistikhübriidideks

Audi lisas uuendatud Q7 ja Q8 mudelivalikusse uued...

Proovisõit - Subaru Crosstrek

Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...

Proovisõit - Hyundai Kona Electric

Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...

Proovisõit - Renault Arkana

Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...

Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass

Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...

Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid

2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...

Autoklaasi parandades saab vähendada oma CO2-jalajälge

Eesti Kindlustusseltside Liidu andmetel hüvitati mullu 29 000 klaasikahju vabatahtliku sõidukikindlustusega, mille kogukahju oli 17 miljonit eurot. Kõige rohkem oli klaasikahjusid kevadel, märtsist kuni maini, kui hüvitati üle 3000 kaskojuhtumi kuus. Liikluskindlustuse fondi kahjukäsitluse juhi Toomas Pajo hinnangul parandatakse Eestis vaid kümnendik autoklaase, enamik klaase vahetatakse uute vastu. „Kui klaasiparandusest tekib ligi kolm grammi prügi, siis vahetusel üle 14 kilogrammi. Nii nagu me sorteerime prügi...

Keskmise kiiruse mõõtmine tuleb!

Transpordiamet avalikustas 24. aprillil keskmise kiiruse mõõtmise katseprojekti...

Riigikohus: parkida tohib igal pool, kus see ei ole keelatud

Kohtusse pöördus juht, kes parkis sõiduki parklaalale viiva...

195 km/h viis otseteed arestimajja

Möödunud pühapäeval olid politseinikud parajasti liiklust rahustamas ning...

Transpordiamet avas registreerumise mootorratturieksamitele

Esimesed sõidueksamid toimuvad juba 02. mail 2024. „Transpordiameti...