Audi kaalub elektrilise RS superauto loomist

Juba 2020. aastal on kõik Audi RS mudelid vähemal või rohkemal määral elektrifitseeritud. Elektrimootorite abil suurendatakse autode võimekust, hoides samal kütusekulu madalal. 

Kuigi Audi ja Volkswagen Grupi elektriautodele keskendumine on teada laiemalt, kaalutakse nüüd ka elektriautodest RS versioonide ehitamist, kusjuures lõpptulemuseks võiks olla tõsine superauto. Audi on selles osas juba natuke ka katsetanud, luues 455-hobujõulise R8 e-tron elektriauto, mis tänu ülikõrgele hinnale paraku väga populaarseks ei osutunud. 

Audi arendusmeeskonna juhi Peter Mertens rääkis Formula E võistlusel, et võib vabalt ette kujutada Audi elektrilist superautot. "Ma saan teile öelda, et Audi kui brändi jaoks on superauto alati huvitav ning see on ka segment, kus me oleme varasemalt kaasa löönud, kus me oleme tõsiseltvõetav tegija," sõnas Mertens. 

Mertens sooviks RS logodega elektrilise Audi valmis meisterdada pigem varem kui hiljem, kuigi konkreetsemat ajakava ta välja öelda ei tahtnud. Kahtlemata peavad siin ka mõned teised mutrid paika loksuma, kuid arvestades, et Audi kavatseb juba lähitulevikus oma elektriautosid müüma hakata, võiks üks korralik Audi elektriline superauto ka tavamudelitest teadlikkust tõsta. 

Märksõnad: audi
e-tron rs elektriauto mertens superauto
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Audide müük USAs möödub Chryslerist

Audi on Ameerika Ühendriikide autoturul tasapisi kasvanud juba 92 kuud järjest.

Ükski teine automark pole nii kaua järjest kasvanud. Audi müüs selle aasta esimeses pooles jänkidele ligi 103 000 autot ehk tuhat rohkem kui Chrysler.

Kui saksa tootja peaks aasta lõpuks Chryslerile tagatulesid näitama, siis oleks tegu viienda autotootjaga, kellest Audi 2009. aastal alanud kasvuga möödub. Teised neli on Lincoln, Infiniti, Cadillac ja Acura.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Uus S8 võib kasutusele võtta Porsche Panamera jõuallikad

Audi esitles nädala alguses uut A8-t. Sellele järgneb varsti ka S8, mis võib oma jõuallika saada Porschelt. Nimelt plaanib Audi väljaande Evo kohaselt S8-sse paigutada Porsche Panamera Turbol kasutatava kahe turboga 4,0-liitrise V8, millel võimsust 550 hobujõudu. 

Mõlemad autotootjad kuuluvad teatavasti Volkswageni kontserni, seega ei tohiks teatav tehnoloogia vahetus suuri probleeme valmistada. Küll aga muudetakse S8-sse paigutatav jõuallikas tõenäoliselt natuke vähem võimsaks, kuid samas efektiivsemaks. 

Järgmine S8 Plus peaks samuti kasutusele võtma Porsches välja arendatud jõuallika, eeldatavalt koos elektrilise mootoriga. Ka S8 Plusi jõudlus peaks aga jääma natuke alla Panamera Turbo S E-Hybridi 680 hobujõule. On ju Porsche näol tegu ikkagi tunduvalt enam võimsusele ja sõiduomadustele rõhuva brändiga. 

Lisaks uutele ja võimsatele mootoritele peaks järgmise põlvkonna S8 paranema ka juhitavuse poolest. Seda eriti tänu jäigemale kerele ning kõiki rattaid hõlmavale roolisüsteemile. Uute S8-te esitlus peaks toimuma millalgi järgmise aasta alguses. 

Märksõnad: autouudised
a8 s8 s8 plus porsche panamera
Jaga:

Videod: värske Audi A8

Audi uus lipulaev A8 tegi eile oma debüüdi. Need videod annavad aimu, millise loomaga tegu on.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Fotod: järgmise põlvkonna Audi A8

Rohkelt kritiseeritud Audi tegevjuht Rupert Stadler loodab, et uus A8 aitab tema kriitikutel suu sulgeda.

Audi tutvustas viimase tehnoloogiaga varustatud A8 mudelit eile Barcelonas. Kolmanda astme isejuhtimise sakslasel on uus lustisüsteem, elektriline aktiivvedrustus ja hübriidülekanne.

Märksõnad: autouudised
Jaga: