Audi andis R8 katuseta versioonile uue ja võimsama mootori

Audi võttis lõpuks teadmised ja julguse kokku ning andis ka katuseta R8-le võimsa V10 Plus jõuallika. V10 Plus on Audi kõige võimsam tootmises olev mootor, mis toodab 610 hobujõudu ning pöördemoment on tal 560 Nm. 

Audi R8 Spyder V10 Plus kiirendab võimekama mootori abil nullist sajani nüüd 3,3 sekundiga. Seda on 0,3 sekundi võrra varasemast vähem. Tippkiiruseks lubatakse kusjuures 328 km/h, kuigi tõenäoliselt ei leidu palju inimesi, kes sellise kiiruse käes tekkiva müra sees vabatahtlikult olla sooviksid. 

Kuigi Audi R8 Spyder V10 Plus jõuallikas on suur ja ehitatud peamiselt kiirust silmas pidades, on masina igapäevane kütusekulu täna silindrite väljalülitamisele ja teistele nutikatele lahendustele kõigest 12,5 l 100 km kohta. 

Kogu mootori energia kantakse ratastesse läbi seitsmekäigulise S-tronic topeltsiduriga käigukasti. Audi Quattro nelivedu suudab kogu mootori energia soovi korral vaid tagaratastesse saata ning kiirendustele peaks kaasa aitama ka mehaaniline diferentsiaalilukk. 

Audi alustab R8 Spyder V10 Plusi tootmist juba sel suvel, kusjuures esimesed masinad peaks klientideni jõudma veel enne sügist. Auto ei tule aga odavalt, ehk hinnad algavad 200 000 eurost. 

Märksõnad: audi
r8 spyder v10 plus
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Audi juhid kritiseerisid juhtkonda

Juhtivatel positsioonidel töötavad inimesed kritiseerisid tugevalt oma juhtkonda, sealhulgas tegevjuhti Ruper Stadlerit, kirjutab Saksa leht Bild Am Sonntag.

Väljaanne tugineb sisemisele dokumendile, kus kurdetakse, et Audi pole näidanud märke uuest puhtast algusest või tulevikuks valmistumiseks. Töötajad on vihased, sest juhtkond ei suuda otsuseid langetada.

Töötajatele ei meeldi see, kuidas Stadler tuli toime diisliskandaaliga Audis. Stadler sõlmis alles eelmine nädal Audiga viieaasta pikkuse lepingu, kuid Audi nõukogu nõudis, et Stadler ei oleks Audi juht lepingu lõpuni.

Audi esindaja ütles, et nad lükkavad ümber väited nagu nad tahaksid Stadlerist lahti saada.

Volkswagen Grupp tahab uuesti tööle võtta veel mõni aeg Opelit ja Vauxhalli juhtiva Karl-Thomas Neumanni.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Audi kaalub elektrilise RS superauto loomist

Juba 2020. aastal on kõik Audi RS mudelid vähemal või rohkemal määral elektrifitseeritud. Elektrimootorite abil suurendatakse autode võimekust, hoides samal kütusekulu madalal. 

Kuigi Audi ja Volkswagen Grupi elektriautodele keskendumine on teada laiemalt, kaalutakse nüüd ka elektriautodest RS versioonide ehitamist, kusjuures lõpptulemuseks võiks olla tõsine superauto. Audi on selles osas juba natuke ka katsetanud, luues 455-hobujõulise R8 e-tron elektriauto, mis tänu ülikõrgele hinnale paraku väga populaarseks ei osutunud. 

Audi arendusmeeskonna juhi Peter Mertens rääkis Formula E võistlusel, et võib vabalt ette kujutada Audi elektrilist superautot. "Ma saan teile öelda, et Audi kui brändi jaoks on superauto alati huvitav ning see on ka segment, kus me oleme varasemalt kaasa löönud, kus me oleme tõsiseltvõetav tegija," sõnas Mertens. 

Mertens sooviks RS logodega elektrilise Audi valmis meisterdada pigem varem kui hiljem, kuigi konkreetsemat ajakava ta välja öelda ei tahtnud. Kahtlemata peavad siin ka mõned teised mutrid paika loksuma, kuid arvestades, et Audi kavatseb juba lähitulevikus oma elektriautosid müüma hakata, võiks üks korralik Audi elektriline superauto ka tavamudelitest teadlikkust tõsta. 

Märksõnad: autouudised
e-tron rs elektriauto mertens superauto
Jaga:

Video: Audi E-Troni märgati parklas

Hamburgi parkimismajas nähti Audi ideeautot E-Tron Sportbacki.

Pole teada, miks pole seda ideeautot unustatud. Tavaliselt ju nii nendega läheb. Võimalik, et Audi kasutab elektrilinnamaasturit turunduskampaania tarbeks.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Audi Q8 testimas Nürburgringil

Audi testis Nürburgringil oma tulevast Q8 tippmaasturit.

Saksa tootja hakkab mudelit valmistama Slovakkias ning see põhineb MLB Evo platvormil nagu Q7.

Märksõnad: autouudised
Jaga: