Saksa valitsus süüdistab Audit uutes pettustest

Audi heitgaaside skandaal sai hoogu juurde, kui Saksa valitsus süüdistas eile tootjat heitgaasitestide tulemustega manipuleerimises.

See on esimene kord, kui Audit süüdistatakse petmises Saksamaal. Sealne transpordiministeerium ütles, et Volkswagen Gruppi kuuluv luksusmark peab kontrolli kutsuma 24 000 A7 ja A8 mudelit, mis valmisid vahemikus 2009-2013. Neist pooled müüdi Saksamaal.

Volkswagen Grupi tegevjuht Matthias Müller kutsuti Berliini ministeeriumi vaibale, kuid mis seal täpsemalt räägiti, pole teada, sest kumbki pool seda ei kommenteeri.

Süüdistuse järgi paiskavad Euro 5 nõuetele vastavad Audid õhku lubatust kaks korda rohkem lämmastikoksiide, kui rooli keeratakse rohkem kui 15 kraadi. See on esimest korda, kui Audi tippmudel on seotud tarkvaraga, mis kontrollib heitgaaside järelpõletamist.

Ministeerium andis tootjale aega 12. juunini, et esitada sisukas kava probleemi likvideerimiseks.

Audi kutsub probleemist puudutatud autod kontrolli ning nende tarkvara uuendamisega alustatakse juulis. Võimalik, et probleem peitub käigukasti ja mootori riistvara suhtluses.

Märksõnad: audi
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Audi E-Troni märgati parklas

Hamburgi parkimismajas nähti Audi ideeautot E-Tron Sportbacki.

Pole teada, miks pole seda ideeautot unustatud. Tavaliselt ju nii nendega läheb. Võimalik, et Audi kasutab elektrilinnamaasturit turunduskampaania tarbeks.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Audi Q8 testimas Nürburgringil

Audi testis Nürburgringil oma tulevast Q8 tippmaasturit.

Saksa tootja hakkab mudelit valmistama Slovakkias ning see põhineb MLB Evo platvormil nagu Q7.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Audi andis R8 katuseta versioonile uue ja võimsama mootori

Audi võttis lõpuks teadmised ja julguse kokku ning andis ka katuseta R8-le võimsa V10 Plus jõuallika. V10 Plus on Audi kõige võimsam tootmises olev mootor, mis toodab 610 hobujõudu ning pöördemoment on tal 560 Nm. 

Audi R8 Spyder V10 Plus kiirendab võimekama mootori abil nullist sajani nüüd 3,3 sekundiga. Seda on 0,3 sekundi võrra varasemast vähem. Tippkiiruseks lubatakse kusjuures 328 km/h, kuigi tõenäoliselt ei leidu palju inimesi, kes sellise kiiruse käes tekkiva müra sees vabatahtlikult olla sooviksid. 

Kuigi Audi R8 Spyder V10 Plus jõuallikas on suur ja ehitatud peamiselt kiirust silmas pidades, on masina igapäevane kütusekulu täna silindrite väljalülitamisele ja teistele nutikatele lahendustele kõigest 12,5 l 100 km kohta. 

Kogu mootori energia kantakse ratastesse läbi seitsmekäigulise S-tronic topeltsiduriga käigukasti. Audi Quattro nelivedu suudab kogu mootori energia soovi korral vaid tagaratastesse saata ning kiirendustele peaks kaasa aitama ka mehaaniline diferentsiaalilukk. 

Audi alustab R8 Spyder V10 Plusi tootmist juba sel suvel, kusjuures esimesed masinad peaks klientideni jõudma veel enne sügist. Auto ei tule aga odavalt, ehk hinnad algavad 200 000 eurost. 

Märksõnad: autouudised
r8 spyder v10 plus
Jaga:

Video: Audi A8 2018 tiiser

Audi tuli välja A8 2018 tiiseriga, kus tutvustatakse tippmudeli tehnoloogiat.

Märksõnad: autouudised
Jaga: