Audi Q5 RS võib valmida järgmiseks aastaks

Autocar’i andmetel näeb Audi võimsamas Q5-s potentsiaali, kuna Q3 RS’i müük on olnud oodatust edukam.

Kui kuuldu vastab tõele, kasutab RS 3-liitrist biturbo V6 mootorit, mida hakkavad rakendama ka tulevased RS4 ja RS5 mudelid. See ajam asendab vabalthingavat 4,2-liitrist V8 mootorit ning peaks arendama rohkem kui 450 hobujõudu. S4-s toodab jõuallikas 354 hj ja 500 Nm.

Q5 RS oleks varustatud nelikveo ja topeltsiduriga S tronic käigukastiga. Tavalist Q5-te peaks saama näha oktoobris Pariisi automessil.

Märksõnad: audi
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Audi jõudis Hiina edasimüüjatega kokkuleppele

Audi ja Hiina edasimüüjad leidsid üksmeelele, kuidas müüa SAIC Motorsi pool toodetud autosid. Kokkulepe lõpetas kuude pikkuse tüli, mis sai alguse novembris sellest, kui Volkswagen Grupp teatas, et hakkab autosid koos SAICga valmistama.

Varasemalt valmisid Audid ainult koostöös FAW Grupiga. Edasimüüjad leidsid, et kui nüüd hakkab autosid kokku panema Shanghais baseeruv SAIC, siis võib nende kasum väheneda.

Kokkulepe kohaselt jagatakse SAICi toodetud Audid olemasolevate esinduste vahel ära. “See on Audi Hiinas olemise ajaloos konstruktiivne otsus ja suur samm,” ütles Audi müügiosakonna juhatuse liige Dietmar Voggenreiter.

Kokkulepe järgi ei müü kolmandad osapooled Hiinas Audisid 2020. aasta jaanuarini. Audi sõnul hakkab SAIC neile autosid tootma mõne aasta pärast, täpsustamata, millal täpselt.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Video: Vihane tibi hävitas Audi

Oma partnerit truudusetuses süüdistanud neiu maandas oma tundeid tolle Audi peal. Kangi ja kirvega. Töö tulemusega võib rahule jääda - väljaspoolt ei jäänud terveks vist midagi.

Märksõnad: autouudised
kurioosum
Jaga:

Audi esitleb uue A8 moodsaid kerekonstruktsioone

Audi näitas, millised saavad olema uue A8 kergmaterjalidest kerekonstruktsioonid. Audi insenerid nägid antud projekti kallal kõvasti vaeva, analüüsisid igat individuaalset detaili ning selgitasid välja, kas selle detaili saaks ehk asendada alumiiniumist, süsinikkiust või magneesiumist detailiga. Audi sõnul on tegu esimese korraga, kus ainult kerekonstruktsiooni valmistamiseks kasutatakse neid nelja (lisandub veel teras) materjali üheskoos ja üksteise tugevdamiseks.

Lisaks kasutatakse teatud detailide üksteise külge kinnitamiseks liimi, kuid ka siin uurisid Audi insenerid põhjalikult, kui palju seda vaja on ning viisid liimimisprotsessi võimalikult täpseks, võimalikult efektiivseks. 

Selline lähenemine annab ilmselge võidu kerekonstruktsioonide kaalu osas, kuid see toob endaga kaasa veelgi positiivseid aspekte. Näiteks õnnestus inseneridel auto uksed tavalisest veidi suuremaks teha ning tagumise rea taga olev süsinikkiust paneel muutis kogu kere märkimisväärselt jäigemaks. 

Audi peaks järgmise põlvkonna A8-t ametlikult esitlema juba septembrikuus toimuva Frankfurti autonäituse raames. Seni peab ka poolikuid kerepaneele vaatama. 

Märksõnad: autouudised
süsinikkiud magneesium kerekonstruktsioon teras a8
Jaga:

Video: Avarii lendava Audiga

How much money do you have?

Märksõnad: autouudised
kurioosum
Jaga: