Aston Martin paneb müüki Bondi auto ehk DB10-ne

DB10 on ainulaadne masin, mis loodi spetsiaalselt filmi tarbeks. Auto osales filmi esilinastusel ning sellelt leiab Daniel Craig’i autogrammi. Tegemist on esimese DB mudeliga, mida pakutakse nõnda müügiks.

DB10 kasutab 4,7-liitrist V8 mootorit, mis on paaris kuuekäigulise manuaalkastiga. Aston Martini kere on valmistatud süsinikkiust.

Aston Martin hindab, et DB10 ostetakse 18. veebruaril Londonis toimuval oksjonil ligi 1,3 miljoni euro eest.

Märksõnad: aston-martin
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Video: Aston Martini vanad autod uues tehases

Aston Martin omandas aprilli alguses endise Briti õhuväebaasi Lõuna-Walesis St. Athanis. Aston Martin hakkab seal ehitama oma kõige uuemaid mudeleid, sealhulgas ka 2019. turule jõudvat DBX crossoverit. Et tootmise alguseni on veel natuke aega ning ajaga hetkel veel väga kitsas pole, otsustas Aston Martin kasutada võimalust ning endises õhuväebaasis natuke lõbutseda. 

Aston Martin viis tulevasse tehasesse kokku 76 miljoni euro väärtuses Aston Martineid ning nende rooli istusid kaks Aston Martin Racingu sõitjat ning Aston Martini peadisainer Matt Becker. Uues tehases näitab oma nägu ka Aston Martini tegevjuht Andy Palmer. 

Autode seast tasuvad ära mainimist hüperautod Vulcan ja One-77 ja Bondi-filmidest tuntud klassikud DB5 ja DB10. Aston Martin võttis isegi julguse kokku ja näitas üsna prominentselt nende võibolla kõige kehvemat autot üldse - Toyota iQ põhjale ehitatud Cygneti. 

Adrenaliinijanus peakangelased viitavad ka St. Athani tulevasele toodangule, kui nad video lõpus kolmelt autolt katvaid linu eemaldama hakkavad. Kõigepealt paljastuvad Valkyrie ja DBX-i ideeautod. Kolmas mudel, tõenäoliselt DBX tootmisversioon, jääb siiski hetkel veel loori varju. 

Märksõnad: autouudised
st. athan andy palmer wales
Jaga:

Aston Martin toob müüki Red Arrowsi vigurlennugrupist inspireeritud Vanquish S-i eriversiooni

Aston Martini kõige erilisemate ja temaatilisemate autode tootmisele keskendunud osakond Q esitles just oma kõige uuemat vaimusünnitist, mis on seekord saanud inspiratsiooni brittide vigurlennugrupilt Red Arrows. Lõpptulemuseks on Aston Martin Vanquish S Red Arrows Edition ning nagu nimigi ütleb, on masinad värvitud erksalt punaseks, samas kui siin-seal võib kohata Briti lippu ning ka valgeid-siniseid jooni, mis taas lipuvärvidele viitavad. 

Auto salongi liikudes leiab sealt khaki-rohelised istmed, sama roheline temaatika jätkub ka roolil ja ustel. Istmete tagatakülgi kaunistavad Red Arrowsi logod, samas kui uste siseküljel kujutatakse grupi "Vixen Break" manöövrit, kus lennukid tihedalt koos lennates kiirelt üksteisest lahknevad. 

Vanquish S-i eriversioon jääb ilma ka tagaistmetest; sinna on paigutatud hoopis Red Arrowsi värvides kiivrid, mis siis ringrajale minnes kohe käepärast võtta on. Auto lisavarustusse kuuluvad veel ka auto enda ja Red Arrowsi lennuki mudelid, võidusõidukombe ning pommitajatel kasutatav jakk. 

Vigurlennugruppi kuulub üheksa lennukit ning täpselt niipalju müüakse ka Red Arrowsi värvides autosid, kusjuures igale autole lisab oma allkirja ka üks lennugrupi piloot. Aston Martin valmistab ka kümnenda auto, mis annetatakse Briti veterane ja nende perekondi toetavale fondile. 

Märksõnad: autouudised
vanquish s red arrows
Jaga:

Aston Martin Valkyrie saab keskmootoriga väikevenna

Aston Martin näitas Genfis 850-hobujõulist Valkyrie mudelit ning tootja tegevjuht ütles, et nad ehitavad veel keskmootoriga superautosid.

Andy Palmer rääkis portaalile Car & Driver, et Valkyrie on Aston Martini keskmootoriga autode dünastia rajaja. “Tõsi, me lõime auto, mis tõmbaks palju tähelepanu, aga me tahtsime ka autot, mis aitaks luua tulevaste keskmootoriga mudelitele identiteedi ja sisu,” ütles Palmer.

Seega Valkyrie kõrvale on oodata ka teisi kahe telje vahele paigutatud mootoriga Aston Martineid. Neist esimene ehitatakse Suurbritannias Gaydonis kõrvuti DB11 ja Vantage’iga. Eeldatavasti jääb see mõõtudelt ja võimsuselt McLaren 720S’i ja Ferrari 488 GTB’ga samasse liigasse.

Jutte, täpsemalt kuulujutte on olnud ka masina jõuülekandest. Räägitakse, et auto saab V12 mootori, mitte AMG V8 ajami ning manuaalkasti. Viimast eelpool mainitud konkurentidel ei ole.

See auto peaks müügile jõudma aasta pärast DBX linnamaasturit, seega 2020. aasta lõpus. Aston Martinilt on 2022. aastaks oodata uut sedaani ja veel üht linnamaasturit.


Uute sportautode arendamist veab hiljuti Ferrarist üle tulnud Max Szwaj, kellele on abiks peadisainer Marek Reichman.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Aston Martin Racing jätkab uuel hooajal koostööd Dunlopiga

Aston Martin Racing saavutas eelmisel hooajal koostöös Dunlop Motorsport meeskonnaga FIA kestvussõitude MM-sarjas (WEC) kaks tiitlit. Eduka koostöö jätku tähistamiseks näidatakse 87. Genfi autonäitusel Dunlopi ekspositsioonis võidukat autot Aston Martin Vantage GTE.

Aston Martin valis eelmisel aastal Dunlopi oma uueks rehvipartneriks, etsaada konkurentsieelis uue Fordi GT-meeskonna ning tunnustatud Ferrari ja Porsche kestvussõidumeeskondade ees. Hooaja maailmakarikad said Nicki Thiim ja Marco Sørensen GT-sõitjate FIA kestvussõidult ning meeskond GTE Pro-meeskondade FIA kestvussõidult.

Aston Martini meeskonna juhi Paul Howarthi sõnul tagas eelmisel aastal nende meeskonnale edu koostöö Dunlopiga. "Dunlop on olnud põhjalik, alati kättesaadav, varustanud meid alaliste inseneridega ning teinud süvaanalüüse iga võistlus- kuid ka testsõidu järel. Olen töötanud testimisprogrammides kõikide suurte rehvitootjatega ja koostöö alguses on enamasti ikka komistuskive, kuid mitte Dunlopiga," kommenteeris Howarth.

Dunlopi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika riikide motospordi ja -rehvide üksuse tegevdirektori Xavier Fraiponti sõnul hakati juba varakult valmistuma 2017. aastaks. "Mõlema tiitli võitmine juba koostöö esimesel aastal on saavutus, mille üle on põhjust uhke olla. Kuid tähistamiseks palju aega ei jäänudki, sest oma 2017. aasta testimisprogrammi alustasime juba võistluste viimasele võidule järgnenud päeval," lisas Fraipont.

Ka Rebellion, FIA kestvussõidu MM-sarja meister klassis LMP1 Privateer ja Alpine ning meister klassis LMP2 on valinud Dunlopi rehvid. Dunlop ootab nendes klassides 2017. aastal suurt hüpet, sest uued kehtima hakkavad LMP2 reeglid annavad võimaluse tuua rajale veelgi võimsamad, suurema survejõuga autod. Võidusõidul, mille võitmisel on esmatähtsateks teguriteks vastupidavus ja järjekindlus, asetab see rehvitootjate ette üha uusi väljakutseid.

Dunlop on alates 2016. aasta hooaja lõpust teinud teste Sakhiris (Bahrein), Sebringis (USA), Aragonis (Hispaania) ja Paul Ricardis (Prantsusmaa). Uusimate LMP2 autodega on uute reeglite ja Dunlopi uute rehvispetsifikatsioonide koosmõjul sündinud ringiajad, mis küündivad võimsate esiveoliste LMP1 autode nelja hooaja taguste aegade lähedale. 

FIA kestvussõidu MM-sarja uue hooaja avasõit toimub 16. aprillil Silverstone'is, Ühendkuningriikides.

Märksõnad: autouudised
Aston Martin Vantage GTE Genf 2017
Jaga: