Uue põlvkonna BMW M5 muutub pistikhübriidiks
Seitsmenda põlvkonna BMW M5 tähistab olulist verstaposti auto jõuallika uuendamisel. Erinevalt oma peamisest konkurendist Mercedes-AMG E-klassist, mis asendab praeguse V8 mootori järjestikuse kuuese mootoriga ja kompenseerib võimsuse puudujäägi hübriidsüsteemi abil, säilitab M5 oma V8 mootori ja lisab sellele pistikhübriidse süsteemi. Esialgsetel andmetel pärineb M5-s kasutatav 4,4-liitrine V8 mootor XM Label Red'ilt ning selle võimsuseks on hinnanguliselt 718 hobujõudu. Uudismudeli pöördemoment ulatub 1030 Nm-ni. Kui need...
Uue Volkswageni matkabussi California esmaesitlus
California uus mudel on ehitatud Multivani platvormile ja...
Juuni alguses näidatakse Londonis üliharuldast TVR-i
Juuni alguses toimuval London Concours’il tuuakse avalikkuse ette...
Škoda tutvustas sportlikku elektrilist ideeautot Enyaq RS Race
Škoda on aastakümneid osalenud autospordis, seega eelmisel nädalal...
Renault esitles Symbiozi
Peaaegu 60 aastat pärast Renault 16 kaasaegse, ruumilise...
Proovisõit - Subaru Crosstrek
Automaailmas puhuvad erinevad tuuled on muutnud vee tiigis üllatavalt sogaseks. Kohati jääb mulje, et ka tootjate endi seas valitseb juba mõnda aega täielik peataolek ning päris täpselt polegi aru saadud, millises suunas liikumine oleks kõige mõttekam. Paika pandud suund helge elektrilise tuleviku poole käib aga reaalses elus üle kivide ja kändude, mitmed suured kontsernid löövad kokku seoses elektrifitseerimisega saadud megakahjumeid ning teised on hakanud tõsisemalt...
Proovisõit - Hyundai Kona Electric
Poliitikute poolt nähakse järgmise kümnendi jooksul ette sisepõlemismootoritega...
Proovisõit - Renault Arkana
Renault esitles Arkana euroversooni 2020. aastal ning see...
Proovisõit - Mercedes-Benz E-klass
Mercedes-Benz E-klassi mudeliseeria ajalugu ulatub tagasi mitmete aastakümnete...
Proovisõit - Hyundai Kona Hybrid
2017. aastal debüteerinud Hyundai Kona tegi konkurentsivõimelisuse hoidmiseks,...
Esmaspäevast alustatakse totra teepiirde eemaldamisega Tallinn-Rapla teelt
Esmaspäevast, 13. maist algab Tallinna–Rapla–Türi teelõigu km 17,6–24 taastusremont, mille käigus eemaldatakse teelõigult ka senine keskpiire. Teetööd toovad kaasa muudatusi liikluskorralduses. Taastusremondi eesmärk on uuendada teel olevat asfaltkihti, parandada ebatasasused ning muuta sõidutingimused paremaks ja ohutumaks. Samuti eemaldatakse tööde käigus teelõigul km 17,6–21,1 olev keskpiire. Möödasõitude takistamiseks ja riskiohtliku liikluskäitumise ära hoidmiseks paigaldatakse pärast katte taastamist samale teelõigule kummipostid. Samuti tulevad rohekoridori lõigule metsloomade eest...
Renault Grupi müük kasvab jõudsalt
Renault Grupi 2024. aasta esimese kvartali tulemused näitavad...
Politsei otsib Rakveres liiklusõnnetusse sattunud juhti
Politsei palub abi tuvastamaks Rakveres Laada tänaval liiklusõnnetusse...
Tähelepanu! Kevad toob metsloomad teele
Maikuus algab taas metsloomade aktiivsem liikumine ning sel...
Renault otsib müügisaalile uut lähenemist
Renault täiustab oma turustusvõrku uue kontseptsiooniga müügikohaga, mida...